Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

google earth voor geurilla growers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: google earth voor geurilla growers

Ik heb wel een megavette plaats ontdekt in de buurt. Deze zomer eens wat speciale soortjes uitproberen. Het is een stukje verwilderde natuur langs een eenzame spoorweglijn. En daar achter staat er een grote stinkende fabriek. Het is er niet echt aantrekkelijk om er heen te gaan, vanwege alle gedoornde planten die er staan, en de zon schijnt er vlak op. Ik zou dus zeggen, doe eens een wandeling langs dergelijke locaties, die met de fiets niet te bereiken zijn. Een waterloop kan soms ook wel wat worden, vooral als je langs de oever kweekt, tussen wat struiken. De ideale camouflage.
    Ik ben een echte natuurmens, ook al die natuur kunstmatig.

Comment

als die spoorlijn nog in gebruik is zal er ook wel een keer gesnoeid worden lijkt me. Tenminste : in nederland wordt dan best regelmatig bijgehouden heb ik aan den lijve (herstel hebben mijn plantjes aan den lijve) ondervonden...
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Probeer eens met Bing Maps, meeste plekken kan je dan zelfs in 3D Birds Eye zetten, dus heb je nog beter beeld .
        Stap voor stap geraken we er wel.

Comment

Bezig...
        X