Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenwiet versus kaswiet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Buitenwiet versus kaswiet

Hallo Jeroen,

De grootte van mijn planten is naar mijn oordeel geen gevolg van buitensporige strekkingsgroei. De lengte van de internodieen is ongeveer 3 centimeter. Het zijn gewoon volle planten met een dicht bladerendek. Na de oogst van de hoofdbuds verwijder ik een deel van het blad, zodat de lager gelegen buds bij de afbloei wat meer lichtdruk krijgen. Ik zoek de oorzaak van de groei veeleer bij het microklimaat in de kas. Zoals ik al eerder heb uiteengezet red ik het net met 18 liter potten bij een kashoogte van 2.60 m. Een speciekuip was gewoon een brug te ver. Overigens vertonen de planten thans al - 26 juli - de eerste tekenen van bloei. De toppen zijn ongeveer 40 cm verwijderd van het dak van de kas. Omdat ik een soortje kweek (NLX) met indica genetica zal de groei nu wel flink gaan afnemen.

Met vriendelijke groet,

Xtreme

Comment

mooi, mooi, allemaal! Dat zeker ... maar eigenlijk ben ik ook wel benieuwd naar een paar opleukertjes voor bij het verhaal. Als je een paar foto's met ons wil delen heel graag!

Comment

ging die sesam spiro bij u helemaal open?? want heb er ook een maar weet niet hoe ik hem moet afregelen

Comment

interressant, ik ga eerst beginnen in kas en daarna naar buite
          Volg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012

Comment

mooi topic !!

graag zie ik wat foto's van uw zelfbouwkas

toevallig vandaag ook de ph waarde van het hemelwater in omg rotterdam gemeten daar kwam 7.25 uit, kraantjeswater is hier 8.20 !

GA ZO DOOR MET DIT TOPIC !

Comment

Duidelijke informatieve tekst! mooi man.

Mijn planten waren huge geworden in een kas. Gewoon in de volle grond gezet. Ik had een ladder nodig om in de bovenste top te kijken! ik zal eventjes zoeken naar foto.

Comment

Bezig...
              X