Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
wat is THC??
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: wat is THC??
Oorspronkelijk geplaatst door kweker View Post
Want het is niet omdat een klein percentage daaraan onderhevig is dat zij die er geen last van hebben moeten gestuurd worden.
Alle mensen zouden hun eigen verantwoording moeten pakken bij wat ze doen en er hun verstand bijhouden want het is nog altijd een eigen vrijheid ook al denkt vadertje staat tegenwoordig dat zij ons beslissingen moeten nemen en verplichtingen opleggen omdat zij oordelen dat zij weten wat best is voor ons. Door enkele domme individuen die nergens met verstand kunnen omgaan en het zo verkloten samen met enkele zwart-wit kijkers (met oogkleppen op) voor een voledige maatschappij.
Mensen zouden moeten hun eigen keuzen kunnen maken en niet omdat ik in belgie geboren ben of woon automatisch aan wetten en verplichtingen verbonden zijn zelfs op uw eigen grond mag je niet doen en laten wat je wilt???
PS: sorry voor topic vervuiling was weer effe aan het gaan, ik haat die politiestaat en onderdrukking die zich aan het vormen isLast edited by monty; 26 August 2009, 11:12.Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?
A. The cop!
-
Van welke website heb je dit afgejat dan?
De links werken niet helamaal (ik gok wikipedia?)Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
-
ja natuurlijk en het onderste ergens anders... soms zoek ik wel eens wat op (te veel dus) en vind ik het nuttig eigenlijk...dus waarom dan niet posten.... (mag toch??) misschien vinden meer mensen het nuttig om te weten.... ik wel iig.sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!
Comment
-
Inderdaad, Ook vind ik dat de niet werkende links er beter uit kunnen, of gecorrigeerd worden (maar dat is meer werk)Veel gestelde vragen over het forum
Comment
-
ik wou het coorigeren want ik neem allemaal stukjes tekst...vervolgens ga ik bewerken en opslaan...alles goed maar zodra ik het hier wil plaatsen komt alles weer terug...probeer maar eens zou ik zeggen...
maar het blijft intresant...excuses voor de linkjes bij deze voor iedereen.....sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!
Comment
-
Veel gestelde vragen over het forum
Comment
Comment