Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hoe inbraak en rippers voorkomen
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Re: Hoe inbraak voorkomen!
nou ik weet het niet hoor bij mij hebben ze vorig jaar en ik had 5planten en heb de heele tijd van het jaar goed mijn best gedaan voor de planten en met liefde gedaan en goed voor gezorgt en op 1oktober net voor ik zou gaan knippen en weg warren ze in de nacht van vrijdag op zaterdag terwijl we lagen teslapen alus weg bij mij ik kon wel janken toen met
nu heb ik de boel hier verbouwd en heb hier en daar wat veranderd ik denk als ze nog een keer op de plaats komen of over de schuting klimmen dan is het risiko voor hen zelf
Comment
-
nou, ik weet het niet hoor bij mij hebben ze vorig jaar (en ik had 5 planten, heb de hele tijd van het jaar goed mijn best gedaan voor de planten, met liefde gedaan en goed voor gezorgd) op 1oktober net voor ik zou gaan knippen.....weg waren ze in de nacht van vrijdag op zaterdag, terwijl we lagen te slapen, alles weg bij mij ik kon wel janken toen.
nu heb ik de boel hier verbouwd en heb hier en daar wat veranderd. ik denk als ze nog een keer op de plaats komen of over de schuting klimmen, dan is het risiko voor hen zelf.
nu wel te lezen... beetje interpuncties, spellingcontrole en het klopt als een bus!
Comment
-
ja die persoonlijke alarmen werken het beste. visdraad eraan en als ze in de buurt komen gaat die af met 130 decibel, gegarandeerd dat ze maken dat ze dan meteen wegkomen.
vorig jaar hebben we er 2 zien wegrennen over de daken eentje viel van een muur af en brak zijn arm haha net goed .
week nadien heb ik mooi mijn oogst binnengehaald.
Comment
Comment