Ja dat is wel waar, gewoon volhouden en zien waar je uitkomt
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Backyardplant's bos avontuur
Collapse
X
-
Let niet op mij, Ik ben een simpele natuur fotograaf!
image_291558.jpg
Toch wel leuk dat ik tijdens mijn fotograaf avonturen iemand tegen kwam die een hond aan t uitlaten was, zonder hond. (maar wel met riem)
Valt niet op.
Wat ook niet op valt, of nouja, wat niet meer te vinden is, is die ene Ducksfoot van het 4/20 Spelletje.
image_291560.jpg
ik heb nog ff gezocht tussen die dingen, maar zie d'r echt nergens meer.... Stom spelletje.
Polm Gold Outdoor doet het, joah.. Ze gaat in ieder geval omhoog?
Das ook zo'n beetje 't enigste maargoed.
2.jpg
De wilde ducksfoot van onbekend geslacht die uhm.. Heeft een beetje dorst? Nouja jammer dan, moet ze maar wat dieper de grond in met die wortels.
5.jpg
vind ik wel even leuk:
3.jpg1.jpg
wat dat nou precies is, lijkt wel een 3e oog ofzoiets.. We zullen het zien.. Of niet, want het is een guerilla plant..
Over guerilla plantjes gesproken, met die ene tweeling gaat het gelukkig ook weer goed:
4.jpg
oh.. Ik bedoel..
Jah..
Last edited by BackYardPlant; 27 June 2017, 22:54.
Comment
-
Guerilla doen we ook niet meer.
op 1 plantje na alles kapot gemaakt/weggehaald/opgevreten. Meerdere planten weet k zeker van dat ze door mensen zijn weggehaald, geen dier trekt ze eruit om ze vervolgens bij de andere plant 10 meter verder neer te leggen, en een week later deze er ook naast te leggen, geen dier topt je plant op de onderste blaadjes na, maar haalt ook de dieven eruit zodat je plant niks meer kan dan stilstaan, kan wel ff doorgaan
1 plantje heeft het overleefd, de polm gold outdoor. Met een mooie 8 weken bloei zal deze rond half september klaar moeten zijn. Eventueel een 9e week als je de 3e week van september wil oogsten.
Ik heb er een EXTRA weekje aan vast geplakt, 10 weken bloei dus.
DIt is de plant na 10 weken:
(heb d'r niet meegenomen, vond ik de moeite niet eens waard)
Guerilla mislukt.jpg
Comment
Comment