Flinke windhoos en alles breek af deze planten zijn zo sterk dat men er kleding van maakt en touw die kunnen buigen plat op de grond liggen en na de wind weer mooi fier om hoog gaan staan maar als je ze vast zet gaan ze breken om dat je hun eigen natuurlijke kracht weg haalt. Wat je er mee doe is je eigen keus maar zou sonde zijn als hij kapot gaat
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Guerilla vs tuin/ serre
Collapse
X
-
Thx Meglow Ik ben er aan de ene kant ook erg blij mee. Maar aan de andere kant maak ik me lichtelijk zorgen omdat de plant zo hoog is geworden dat ze nu een klein beetje in het zicht staat.. En ik had liever gehad dat ze eerder klaar zou zijn... allemaal risico's..duimen dus maar
Comment
-
Yoooo,
zoals in mn eerste post van dit verslag gemeld, ga ik nu beginnen met mn CNNBS G-KIT met Hans Panel 180w.
ik heb tegelijk met de OG kush AF van dit kweekverslag ook een Purple Kush fem. gekweekt. Deze plant heb ik flink getraind om hem laag te houden, ik heb hem dan ook een stuk terug gesnoeid en daarna nog meerdere keren getopt. Dit heb ik allemaal buiten in het lekkere zonnetje gedaan. Inmiddels is mijn kweekkast en mijn meterkast helemaal up to date en kan de plant in de kast. Omdat ze al was begonnen met bloeien heb ik de tijd direct op 12/12 gezet. Verder staat ze in een 26L bak en heeft ze nog geen voeding gehad.
ik weet nog niet of ik dit verder ga bijhouden in een kweekverslag maar vind het iig leuk om dit even te laten zien aan jullie.
Comment
Comment