Welkom op mijn guerilla verslag.
Ik heb vorige week een 5-tal caramel zaden ontkiemt waarvan er 4 zijn uitgekomen, de laatste had er echt geen zin in helaas. Nu staan er 4 mooie kleine plantjes onder de led-lamp voor te groeien en doen het prima. Mijn plan van aanpak is als volgt:
-zaden bestellen (check)
-spots uitzoeken en voorbereiden (check)
-de spots zichzelf laten herstellen (de overige begroeiing)
-plantjes ongeveer 2-3 weken voorgroeien (ze zijn lekker bezig)
-plantjes in de grond stoppen
-na een week even kijken hoe het gaat
-om de 3 weken kijken hoe het met de dames gaat
-(hopelijk) oogsten ergens eind september
De spots liggen in een bosrijk gebied naast een paar weilanden en zijn prima te bereiken per auto of brommer.
Als hulpmiddel dat het niet al te raar is dat ik door de bosjes loop te struinen neem ik een metaaldetector mee, het voordeel daar van is dat ik ongegeneerd met een schep het bos in kan gaan.
Ik heb vorige week een 5-tal caramel zaden ontkiemt waarvan er 4 zijn uitgekomen, de laatste had er echt geen zin in helaas. Nu staan er 4 mooie kleine plantjes onder de led-lamp voor te groeien en doen het prima. Mijn plan van aanpak is als volgt:
-zaden bestellen (check)
-spots uitzoeken en voorbereiden (check)
-de spots zichzelf laten herstellen (de overige begroeiing)
-plantjes ongeveer 2-3 weken voorgroeien (ze zijn lekker bezig)
-plantjes in de grond stoppen
-na een week even kijken hoe het gaat
-om de 3 weken kijken hoe het met de dames gaat
-(hopelijk) oogsten ergens eind september
De spots liggen in een bosrijk gebied naast een paar weilanden en zijn prima te bereiken per auto of brommer.
Als hulpmiddel dat het niet al te raar is dat ik door de bosjes loop te struinen neem ik een metaaldetector mee, het voordeel daar van is dat ik ongegeneerd met een schep het bos in kan gaan.
Comment