Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mooie planten, ik volg ook al ff mee hoe het gaat Ze zijn duidelijk dankbaar dat je ze ondersteund hebt met die stokken, ze zien er veel sterker uit nu. Ze zullen spoedig wel in bloei gaan Succes!
Voor mij ook veel te ver om te gaan kijken naar wat planten. Ik denk dat de meeste guerilla kwekers ze wel laten staan en dat degene die ze zouden stelen geen idee hebben waar ze mee bezig zijn. Mocht iemand zijn eigen plantjes herkennen, ik heb een verzoek gedaan om ze lekker te laten staan
Ik wens je een droge en mooie herfst toe, zonder al te veel regen en wind. Mijn Caramel s staan ook sinds een aantal weken in bloei. Dat wordt begin december vwb het oogsten.
Last edited by Brandnetel; 30 September 2020, 19:10.
Inderdaad, een jaar met leermomenten geweest. Hiervoor zette ik altijd in een totaal ander gebied autoflowers maar die overleefde het zelden. De grond in dit gebied is denk ik prima maar het gebrek aan zon is een killer geweest. Ik heb al wat nieuwe plekken op het oog in hetzelfde gebied waar er meer zonlicht de grond raakt dus ik hoop dat dat verbetering brengt volgend jaar. En uiteindelijk doe ik dit puur voor de lol en de spanning die er bij komt kijken.
Comment