Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Brandnetel's eerste guerilla kweek
Collapse
X
-
-
Het mooiste zou zijn als er een sloot in de buurt is. Dan kan je met een emmer na een tijd meer dan genoeg water geven en hoef je je ook geen breuk te sjouwen. Dat probleem had ik in 2018.
-
Krokettenbakkert Jammer genoeg is er geen slootje in de omgeving. Dat wordt dus zeulen met 5 liter flessen water. Zucht...
Maniac Ja, ze zien er goed uit
-
-
**Newsflash**
Afgelopen dagen weer 2 caramello's buiten los gelaten. Dat was echt nodig, want de wortels kwamen onder de pot vandaan.
De snikhete zon is teveel geweest voor de laatste twee caramello's. De foto's spreken voor zich...
De stek en het nakomertje hebben er geen last van. Integendeel zelfs... Die groeien als kool
Het heeft hier eindelijk een beetje geregend. Tijd voor een rondedansjeLast edited by Brandnetel; 9 August 2020, 15:38.
- Likes 1
Comment
-
Last edited by Brandnetel; 13 August 2020, 09:14.
- Likes 1
Comment
-
Maniac Daar hoop ik wel stilletjes op. Ze geven regen op, dus ik heb goede hoop.
Kunichika Die kokers zijn ongeveer 50cm, waarvan ongeveer 10 cm ingegraven. Misschien lijken ze groter op de foto. De grootste plant is nu ongeveer 90 cm.Last edited by Brandnetel; 13 August 2020, 09:16.
-
Lekker man die gaan goed zeg! Gelukkig hebben ze niet veel last van de hitte, eerder het tegenovergestelde
Comment
-
Er is daarvoor veel regen gevallen heh dus ik denk dat er diep in de grond nog genoeg vocht zit
-
Brandnetel aaaah op die fiets. (Ik weet niet eens hoe het weer hier in een andere provincie is)(oke behalve limburg want dat stond vorige week onder water en daar werd je mee dood gegooid op het halve wereld wijde web)
-
-
Mooie planten man! Leuk om te zien dat het zo goed gaat en zonder heel veel moeite te doen Gewoon de volle grond in genieten Zo te zien groeien ze als onkruid ^^ Autoflowers daarentegen blijken het minder goed te doen in guerilla kweek.. Succes nog verder en kweek ze!
Comment
-
Ik ben gisteren nog eens langs geweest bij mijn guerilla planten en ze groeien nog steeds. Met autoflowers in het wild heb ik minder goede ervaringen. Dat ga ik ook niet meer doen. Veel te gevoelig. Nee, voor buiten is een goede ziekte- en schimmelbestendige fotoperiode plant de beste keuze.
-
Dat is precies de reden waarom ik foto periode planten heb gekozen deze keer. Ik viel toch terug om er een paar autoflowers bij te zetten maar die hebben er nog geen maand gestaan. Ik heb ze waarschijnlijk wel wat te vroeg buiten gezet maar dat was met het idee dat ze sowieso al niet zo van overpotten etc houden.
-
Krokettenbakkert Ik weet niet of je een autoflower te vroeg kan buiten zetten. Ik heb die van mij bij een week of 4-6 buiten gezet en die hebben het ook niet gehaald. Autoflower is leuk voor in een 25 liter pot en veel aandacht van het baasje. Is ook wel logisch, ergens. De biologische tijdklok tikt door en er is weinig marge voor mishandeling..... Een foto plant daarentegen is gewend met tegenslagen om te gaan.
-
-
**Newsflash**
Het nakomertje Caramel en Frankenstein Swiss Cheese zijn allebei nog in goede gezondheid. Voor mij is dit 'extra' en ik doe dan ook niet echt moeite, behalve water en voeding geven.
De laatste der mohikanen, de Critical auto, gewonnen hier van de lotto, blaakt ook van gezondheid en meet nu 90cm. Een zaadje was niet opgekomen, het ander heeft het bos niet overleefd.
Toedels
- Likes 1
Comment
-
** Update **
Nou, de hittegolf is voorbij en we hebben eindelijk een beetje regen gehad. Dat is ook goed te zien aan de planten, want ze staan er, naar mijn idee, gezond bij. Aangezien dit gefem. fotoperiode planten zijn, hebben ze nog ongeveer een maandje totdat de bloei begint. Ze zijn nog niet zo groot, maar dat vind ik niet zo erg; zo vallen ze niet zo op.... Hoop ik.
Hieronder de 7 planten, waarvan ik een boven- en zijaanzicht van heb gemaakt. Helaas lukt het me nog niet om de foto's op volgorde te ordenen, maar jullie begrijpen de bedoeling wel... So far, so good, dus ik zeg weer
Toedels
Attached Files- IMG_20200827_143841.jpg (121,2 KB, 123 views)
- IMG_20200827_143805.jpg (156,6 KB, 122 views)
- IMG_20200827_152336.jpg (154,0 KB, 121 views)
- IMG_20200827_143810.jpg (168,6 KB, 121 views)
- IMG_20200827_152342.jpg (193,8 KB, 122 views)
- IMG_20200827_143849.jpg (185,5 KB, 120 views)
- IMG_20200827_152431.jpg (101,9 KB, 124 views)
- IMG_20200827_152400.jpg (155,7 KB, 121 views)
- IMG_20200827_152442.jpg (122,1 KB, 122 views)
- IMG_20200827_152435.jpg (172,2 KB, 123 views)
- IMG_20200827_152448.jpg (150,1 KB, 119 views)
- IMG_20200827_152504.jpg (139,4 KB, 122 views)
- IMG_20200827_152411.jpg (209,0 KB, 125 views)
- IMG_20200827_152501.jpg (122,1 KB, 124 views)
- Likes 2
Comment
-
**Newsflash**
9e groeiweek en de Critical af begint eindelijk heel voorzichtig voorbloei te laten zien. Ik begin me af te vragen of dit wel een autoflower is. Afijn, we zien wel wat ervan komt. Voorlopig is ze nu 1.10m.hoog en heeft echt een dikke stam. Het leuke is dat de Swiss Cheese Foto, het stekje dat ik bij wijze van experiment en voor de grap heb gemaakt, ook vroege voorbloei vertoont. Ik wordt nu wel heel nieuwsgierig hoe het met de Swiss Cheeses in het bos, gaat. Let de good times roll. Yihaaa!!Last edited by Brandnetel; 5 September 2020, 18:11.
- Likes 1
Comment
-
Gaat de goede kant op! Duurt lang voor een af idd. Het loopt wel erg paralel met de lichtcyclus...De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!
Comment
-
**Newsflash**
De kogel is eindelijk door de kerk en Brandnetel heeft bubble bags gekocht van Bubble Bag Dude. Altijd al zelf hash willen maken en daar ik nog 75 gr. knipafval had van de laatste ronde Critical autoflowers, de stoute schoenen aangetrokken, heel veel ijsklontjes gemaakt en aan de slag gegaan. Nou, dat viel me al met al niet tegen. In totaal 8 gr. hash 6 gr. mindere kwaliteit (lichter van kleur) en 2 gr. beste kwaliteit ( donkerder kleur) Dit is zeker voor herhaling vatbaar en ga ik zeker vaker doen. Yihaaa!Last edited by Brandnetel; 7 September 2020, 18:24.
Comment
-
Maniac Ik had geen verfmengding voor in de accuboormachine, dus ik dacht... Zo zal het ook wel gaan. Maar zo ging het ook
Greyvol Moet je echt doen. Makkelijk om zo hash te maken. En die zakken zijn ook zo weer schoon. Ideaal. Echt een aanrader.Last edited by Brandnetel; 7 September 2020, 20:08.
Comment