Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Totale belgische beginner !
Collapse
X
-
Re: Totale belgische beginner !
Ah nog enkele dingen :
Toen ik de put groef kwam ik alle kleuren van de regenboog tegen : grijs, geel, oranje en natuurlijk zwart zand. Is dit belangrijk?
Dichtbij de plek is een riviertje, hier lopot water in maar ziet oranje van ijzer. Mag ik dit water bij de plant gieten?
bedankt !
Comment
-
hey jeuntje,
Ben niet zeker maar volgens mij had dit beter bij guerilla gestaan.
Hier is een handige link als je ze nog niet gezien had http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ds-naar-succes
ps: Just in case : het is nu nog wat te vroeg om buiten te beginnen alsk mij niet vergis begin je best pas halverwege mei/ nja alles staat in die link
grts WWVroeger stond hier iets anders
Comment
-
kijk ook eens in de guerilla sectie staat een sticky van jake over planten op akkers.
Je moet wss nog later beginnen als je ze in de mais zet aangezien de boer nog tot het 6e a 7de bladstadium sproeit met gif. (als ze op kniehoogte staan). Wel kan je ze ver genoeg naast het veld al voorgroeien in potjes of thuis is nog beter. In de mais word wel afgeraden aangezien je schade maakt aan de boer zijn gewas, bovendien is het zeer goed zichtbaar vanuit de lucht en als de boer zijn mais eerder afrijd dan jij kan oogsten zijn je plantjes ook weg. Wat met ams wel het geval kan zijn aangezien de boer al voor eind september kan oogsten.
Beter plant je aan een grachtje, beek, slootje die tussen 2 maisvelden loopt.
Naaldboombossen zijn echt slecht, zeer zure grond en bovendien zeer donker waardoor de plantjes weinig licht hebben. Indien het zandgrond is waar je op kweekt kan je best wat cocos bricketten halen en erdoor mengen.
gtz succes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Postonder lampen of aan het raam?
Comment
Comment