Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Al eens gedacht om de grond lichtelijk te bewerken en eventueel te bemesten op voorhand?
Niets ingewikkeld maar gewoon met een legerschopje de bovenste laag wat losmaken en een handje gedroogde koemest inwerken.
Eventueel bij het planten een paar biotabs rond de plant in de grond steken..
Mijn guerrillaresultaten zijn er alleszins zwaar op vooruit gegaan sinds ik dat doe.
Bwaa, zal wel meevaklen denk ik. Ik merk niet echt meer kruid. Wiet groeit tenslotte toch hoger en even snel of misschien zelfs sneller dan de meeste onkruiden.
Op mijn spot groeit één of ander kruid dat ook 2meter wordt. Moet altijd eerst een vierkante meter vrijmaken en dan na 6 weken nog wat
bijschoffelen anders worden ze opgegeten door de rest. Dat was de les van de eerste poging op die plek.
Neu gaan we niet doen. Hebben elk ca 125 ml gekregen ook nog, 1 liter verdeeld. Het was daar ook best wel vochtig. Ik ga in een week of 4 nog eens kijken. Het is daar best wel druk qua personen, wandelaars, fietsers en zo. Tegelijkertijd een plek waar echt niemand een reden heeft om te zijn in principe.. En niemand maait daar. Belangrijk in een stedelijke omgeving. Al kweekjes verloren aan mongolen met een bosmaaier.
De luxe guerilla´s één voor in eigen tuin één voor bij een maat en één die nog geen bestemming heeft. Eventueel terug op het werk of ergens anders. 20230509_074704.jpg
Comment