Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verslag 10x WW autoflower op spot (eerste x)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Haha geweldig, ik zie het al voor me.
    kun je daarna wel gelijk die wiet medicinaal gebruiken ​​​​​​
    Last edited by Nightwolf; 2 May 2021, 19:04.

Comment

Goededag,

De plantjes zijn afgelopen vrijdag boven gekomen. Ze staan momenteel onder een totaal van 76watt cool white tl. (Die heb ik in mijn hobby kamer aan plafond hangen dus de babys bungelen daaronder.)

Een achterblijvertje waarvan het zaadhoesje bleef zitten, zaterdag avond toch maar geholpen. Schade is beperkt, denk 2 dagen achterstand.

Ben even niet in de gelegenheid foto te schieten maar we weten allemaal hoe ze eruit zien na 4 dagen.

Verder over de grond, ja drama! Helemaal als je van de auto naar de spot niet opvallend kunt doen. Toch ben ik op klaarlichte dag 4x van auto naar spot gelopen met 40liter potgrond in mijn rugzak. Overigens kun je ook lightmix meenemen neem ik aan, vaak 50liter zakken maar die wegen nog geen 10kg de stuk!

Ik heb in principe alles om de kweek daadwerkelijk te gaan starten. Voorgroeien is in dit geval echter niet heel vervelend, het weer kan nog wat beter bij trekken de dames wat meer groeien en meer overlevingskans straks in de natuur.

Wat ik nu op de planning heb staan:
      in de nacht van 12 op 13 mei wil ik naar de spot toe om alles geheel voor te bereiden. Dit betekent de grond mengen met bestaande grond en mestkorrels en de gaten hiermee vullen, de gaas stukjes uitvouwen en alvast in een rondje vast nieten en de slakkenkorrels uitstrooien. Ook neem ik vanaf nu alvast 3 liter water mee naar de spot per keer.

De nacht daarop van donderdag op vrijdag 13 naar 14 mei, wil ik de plantjes gaan plaatsen. Die zijn dan 2 weken oud.

Het enige waar ik nu nog wakker van lig, is dat ik aankom op de spot volgende week en me aarde is weg, verplaatst oid. Ik hoop dat alles er nog bij ligt zoals ik achter gelaten heb.

Greeeets guerillafxcker

Comment

• kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Dat is het risico van guerilla ja.

Mongool met bosmaaier en allerlei insecten is wat mij nog kan dwarsbomen. En tieners, knaagdieren, wielertoeristen die een plekje om te pissen zoeken, ... deel van de fun.

Ik zet ze ook niet allemaal samen. Ik doe clustertjes.

Ja aardig wat factoren die nog mis kunnen lopen dat zeker.

Nou van de 5 zaden zijn er 4 over. Eentje heb ik omgelegd want dat was niks. Jammer dat er nu nog een met achterstand bij zit. Wijze les: ruim meer ontkiemen als nodig dus.

Ze hebben onder 36w tl gestaan voor 18u per dag a 13 dagen. Morgenavond/nacht ben ik van plan ze op de spot te zetten mits alles er nog ligt natuurlijk.

Heb bio slakkenkorrels gehaald en koemest kan ik morgen afhalen.

Hier even een fotootje. Update volgt hopelijk dit weekend.

Edit: bij nader inzien breng ik alleen de 3 mooie naar de spot. Het kneusje ligt in de vuilnisbak. As we speak 4 nieuwe zaden in het water gegooit die gaan morgen ter ontkieming en de twee mooiste breng ik over 2 weken wel naar de spot voor de overgebleven gaten. Of als het 4 mooie worden zoek ik een andere verblijfplaats in de jungle.

Greeeets Guerillafxcker
      Attached Files
      Last edited by Guerillafxcker; 12 May 2021, 23:18.

Comment

• anonimoose
        anonimoose commented
        Editing a comment
        allemaal gelukt?

Die doen het wel lekker onder die lamp. De mijne staan Al 2 weken in het wild. Ik zit telkens te hopen op mooi weer, maar het komt maar niet. Laatst hebben ze zelfs een hagelbuitje moeten overleven.
      Ik kan niet wachten tot het zonnetje gaat schijnen. Succes

Comment

Attached Files

Comment

• Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Met groen licht stoor je ze snachts niet, maar iedereen in de omgeving ziet die lamp wel, zoals boswachters bijv.

Zoiets?
        <p>Deze nieuwe Strategy LED hoofdlamp combineert een gecamoufleerd uiterlijk met krachtige eigenschappen. Zo is de behuizing spatwaterdicht en is de l

Comment

• Guerillafxcker
          Guerillafxcker commented
          Editing a comment
          Is dit niet te fel voor de dames? Ik wil ze niet shockeren dat ze ballen gaan vertonen...

guerillasjoezz.png
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik heb al jaren een black diamond met tactisch rood licht

Comment

Rood licht is dus het fijnst? Lijkt me ook het donkerst.

Comment

In het donker reist licht en geluid het verst, wij rookten onder de wacht achter de MAG stiekem sigaretjes. Dat werd opgemerkt door de luitenant die 150mtr verder aan het verkennen was. Maar als je in een groot bosgebied zit na middernacht is waarschijnlijk alleen de boswachter nog een rondje aan het maken. Voor mijn andere hobby spelen we altijd gids en deel. Voor we ondergronds gaan haha.

Comment

Daar heb je absoluut gelijk in! Snachts zal alles opvallen.

Ik ga er ook echt geen feestje houden. Het word alleen het noodzakelijke check en water ritueel waarschijnlijk.

Zit toch zeker 20meter brandnetel, berenklauw en boom tussen mij en een aangelegd wandelpaadje. Het doorlopende fietspad schat ik iets verder en daar zitten ook nog 2 droog gelopen sloten tussen.

Verder zou je wel de spot kunnen zien als je het bos besluit in te lopen vanaf of het voetpad of het fietspad. Iets wat mij een heel onnatuurlijke actie zou betreffen. Ik zie het niet zo gauw iemand doen. En dan, waarom exact ter hoogte van mijn spot. Het kan, maar acht de kans klein. En mocht je in de buurt van de spot komen, kun je de planten zien echter moet je wel over de omgevaĺlen boom lopen die overigens spekglad is door de mos om bij de planten te komen. Dus zien is nog niet aanraken, daar moet je nog wat voor doen.

Ik heb er vertrouwen in. Kan niet wachten de dames neer te kwakken. Zit zelfs te twijfelen om er wat frisian dew bij te gooien in de loop der kweek.

Greets guerillafxcker.

Comment

20210528_163313.jpg 20210528_163302.jpg 20210528_163255.jpg 20210528_163322.jpg 20210528_163330.jpg 20210528_163353.jpg
                Attached Files

Comment

Ze staan er beetje jong 5 dagen maar goed.

Had ze liever dieper ingegraven maar zo met de onderkant uit het bekertje vond ik makkelijker met vervoeren en alles, de prikkers de grond in geduwd. Als ze binnenkort versteviging nodig gaan hebben duw ik takjes door het gaas waar de plantjes tegen kunnen lenen maar betwijfel of het nodig gaat zijn!

De grond is wel echt nat genoeg voor aankomende week of weken! Er ligt ook al 4 liter op de spot aan vers water.

Ben benieuwd. Vanaf nu elke week een update. Misschien de eerste pas na 2 weken vanaf nu.

Greets.

Guerillafxcker

Comment

Vandaag even langs de spot de 4 plantjes in kooi versteviging gegeven omdat ik dacht dat ze dat wel nodig zouden hebben maar ze staan er allen prachtig bij. Ook was ik bang voor een slakkeninvasie maar echter 0 te bekennen! Terwijl ik met alle voorbereidingen om de naaktslakken heen moest werken. Was nog niet eerder rond het middag uur op de spot geweest maar had wel verwacht volle zon en ja hoor

20210530_133331.jpg
                    De rechter krijgt ook zon gedurende de dag toevallig nu niet. Ze staan allen denk zo'n 6 uur volle van rond 11 smorgens tot 4 a 5 smiddags. Daarvoor en daarna maar net wat het bladerdek boven van naastgelegen bomen doorlaten. Zijn wel heel dun gebladerde bomen dus schemerzon is er ook altijd.

De natuur begroeid ook weer mooi mee met wat ik geplet heb voor de stek. Een natuurlijke spot word het weer, ik kan het makkelijk vinden maar kon de kooien echt pas van een meter afstand zien. (Komt ook omdat er natuurlijk nog geen wietplant uitpuilt haha)

20210530_133256.jpg
                    20210530_133318.jpg
                    Lang nagedacht met wat voor versteviging ik mee zou nemen naar de spot. Ik wilde wat makkelijks en wat verstelbaars. Aangezien ik ze (heel dom) niet ingegraven heb ook omdat ik de kans groter achte dat ze zouden worden opgegeten maar ook omdat ik (ookal werkt het misschien niet) kopertape gebruikt heb.

Met deze stokken staan ze in elk geval stevig en kunnen ze geen kant op, mochten ze nog wat gaan strekken verstel ik de prikkers).

Het is nog een lange weg te gaan volle 10 weken zeker. Ben blij dat ik geweest ben vandaag de werkweek begint om 6 uur weer vanavond en ben ook niet van plan weer te gaan voor volgend weekend. Laat de zon en de natuur maar even zijn werk doen!

Hier nog de 3 strijders zonder versteviging noch bescherming op wat houten takjes rechtop na. Doen het ook prima na +/- 44 uur natuur.

20210530_133242.jpg

Hele fijne week mijn guerilllllla strijders

Greets

Gueriĺlafxcker
                    Attached Files

Comment

Vandaag op spot geweest,

Helaas is er een of ander dier los gegaan op twee van de drie los staande. En wel zo dat ze inclusief potje 10 meter verderop zijn beland.

En eentje met hekwerk is opgegeten door slakken en nog eentje aangevreten.

Er staan er momenteel dus nog 4 overeind waarvan 1 half aangekauwd.

Heb alles gewaterd voor zover nodig maar de grond was nog mooi vochtig na een week, ben dus niet van plan binnen een week terug te keren, en als het bewolkt weer word misschien wel 2.

Zo staan ze er nu bij de overige 4 white widows.

De les is wel, zonder enige omheining 0 kans van overleven. Gelukkig is dit jaar een goede les. Zit even na te denken wat en hoe ik wanneer er wat nog bij zal zetten. Want als er nu nog wat wegvalt word de animo waarschijnlijk te klein.

Greets

Guerillafxcker
                      Attached Files

Comment

• kelderkastje
                        kelderkastje commented
                        Editing a comment
                        Ik vind het hekwerk.dzn weer te opvallend naar.mijn goesting. Maar guerilla.is een hobby. Fijn als het lukt. Ik wil er niet van afhankelijk
                        zijn. Zou niet lukken ook niet.
                    Bezig...
                    X