Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Comment

Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

bijna 3500 hits op men topic en nog maar 75 reacties foei foei foei ....

Comment

Hallo iedereen , vandaag is mijn usb microscoop binnen gekomen
        Ik heb de trichomes al gespot van de big devils , straks eens een vergelijking maken met de w-widow wnn de lampen aanspringen

Dit zijn de trichomes van de bigdevils wat denken jullie ? Volgens mij is die er te vroeg uitgegaan . grrttzz

Comment

big devil trichomes lokaal 1.jpg

Comment

ziet er mooi uit man
            Excuse me while I light my spliff, good God I need to take a lift...

Comment

De grootste buiten plant is ondertussen al 1m 65cm
              De andere volgen close . En ook de 2 automazar plantjes zijn flink gegroeit !
              Het stekje is ondertussen normale 5 vingerige blaren aan het ontwikkelen , niets als goed nieuws !
              En ook nog even dit is leuk om te vermelden : ik had een week geleden een zijtakje van een plant getrokken (niet onder 45 graden en zonder mes) dit onmiddelijk buiten in natte potgrond geplant zo maar op ''good luck'' en dit stekje zag er vandaag nog goed uit (blaren hingen niet + gegroeit!!) toch duidelijk een teken dat ze wortels aan het schieten is .
              Volgens mij heeft het zeer vochtige weer hier een belangrijke rol in gespeeld ,
              hopelijk krijgen we beter weer de 2de helft van augustus en een mooie warme september dat al onze dames met mooi weer mogen afbloeien dan gaat het een top oogst worden

Comment

De trichomen van de ww die binnen staat.
                duidelijk nog niet goed
                ww 27 7 11.jpg

Ik schat nog 1 week misschien 2 , hopelijk 1

Comment

opnieuw de trichomen van de ww die binnen staat!
                  ik heb ontdekt dat ik veel beter kan inzoomen dan dat ik oorspronkelijk dacht !!

enjoy :ww 28 7 2011.jpg

Iemand ervaring met het spotten van trichomen ????

Comment

Vandaag ben ik opnieuw gaan kijken naar de guerilla planten
                    De 2 automazar plantjes zijn weer goed gegroeid en de 2 stekjes leven ook nog !

Dan heb ik er ook nog 2 buiten geplant die binnen een maand hebben voorgegroeit . 2 autoflowering soortjes.!
                    dit maakt een totaal van 11 planten
                    -4 autoflowering planten : 3 verschillende soorten 1)automazar 2)number one 3) top 69
                    -5 Grote planten verschillende soorten 1) 4 x outdoor mix planten van royal queen 2) 1 fruit spirit plant
                    -2 stekjes allebij van de outdoor mix

= 11 planten

Even voorzichtig tellen :

Van de 4 af plantjes schat ik een 30 gr de plant omdat ze buiten staan 30x4 = 120gr
                    Van de 5 grote planten schat ik rond de 125 gr de plant 125x5= 625gr
                    En tenslotte van de 2 stekjes hoop ik op een 25 gr de plant dus 50 gram
                    = 795 gr voor de winter mee door te komen right ? !!!

De planten zijn allemaal beginnen te bloeien maar ik heb gemerkt dat de nieuwe pistels van de planten al dik amber zijn ! ofwel zijn ze al aant rotten met dit klote weer dit is nieuw voor mij omdat ik hiervoor altijd binnen gekweekt heb ! is er nog iemand die dit probleem heeft ?
                    Dit kan misschien het begin zijn van TOPROT ??? Dit zou een streep zijn door de rekening !!!
                    Als dit weer niet gaat beteren gaat het voor ons allemaal moeilijk worden om TOPROT te voorkomen !!!!

ondertussen is de w-widow geoogst die binnen stond , deze woog nat 56 gram .
                    Ze heeft 1 1/2 week geen water meer gehad en is geklieft geweest dus verwacht ik toch , hopelijk 20 tot 30 gram eraf te halen . foto's volgen greeettttzzzz

DSC01160.jpgDSC01146.jpgDSC01147.jpgDSC01149.jpgDSC01150.jpgDSC01151.jpgDSC01152.jpgDSC01153.jpgDSC01154.jpgDSC01155.jpg
                    Attached Files
                    Last edited by moriskeuh; 3 August 2011, 15:04.

Comment

Nog foto's :
                      DSC01142.jpgDSC01143.jpgDSC01144.jpgDSC01139.jpgDSC01140.jpgDSC01141.jpgDSC01138.jpgDSC01137.jpgDSC01136.jpg

Comment

hoe is het uiteindelijk ge-eindigd met de Big Devils? Ik ga de mijne deze zondag oogsten, hoop dat het wat goeds is

Comment

De big devils zijn opgegeten door de konijnen ! staat trouwens in het verslag
                          Alle planten zijn nu geoogst behalve 1 (de grootste) die vertoont trouwens paarse blaren. De ander planten zijn ongeveer 3 weken geleden er allemaal uit gegaan

Droog gewicht was +- 300 gram
                          De smaak is intressant , je zou niet kunnen zeggen dat het buitenkweek is Foto's van de oogst en de paarse plant volgen nog greeettzzz

Comment

Wanneer denk je dat die foto's ongeveer gaan komen ?
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

tis toch niet te hard gekrompen hoop ik m je geschatte oogst
                              fijn dat ie goed smaakt en kraakt
                              geniet ervan
                              foto s will ik ook wel zien,hoor
                              als het effen kan
                              lekker glinsterende buitenbudjes yummie

Comment

ook wel benieuwd naar die foto's !!!

Comment

Bezig...
                                X