Onder het motto: beter te vroeg dan te laat (gaat niet echt op bij deze hobby hè), hierbij het begin van hopelijk een mooi verslag, met een goed eind.
De set-up:
Voorgroeien onder 60w led (2 Max 3 weken) daarna
moeder natuur en hopelijk een mooie zonnige zomer!
Voeding:
Biotabs guerrilla tabs (4 per plant) indoor zeer tevreden over de biotabs lijn. Of het in volle grond meerwaarde heeft.., we gaan het meemaken.
Verder laat ik de plantjes 3 weken voorGroeien in hergebruikte bio aarde voor een goede basis.
Line up:
1x diesel auto - Zamnesia
1x runtz auto - Zamnesia
1x royal dwarf auto - rqs
1x purple haze auto - Zamnesia
1x apple fritter auto - zamnesia
1x Skywalker haze fem - Dutch passion
1x do-si-dos auto - zamnesia
1x blueberry skittelz fem - sensi seeds
Waarom al die soorten? Dit zijn voornamelijk freebies en misschien zit er wel een lekkere tussen om daarna binnen te groeien.
Ben benieuwd naar de eigenschappen en kwaliteit/opbrengst van de strains vooral. Uiteraard van veel factoren afhankelijk, de fems zouden het meest moeten opbrengen als die het overleven.
Komende weken vaak de natuur in om wat verschillende plekjes te zoeken. Aangezien ik net verhuisd ben moet ik de omgeving nog leren kennen, Google earth heeft mij wel een beetje op weg geholpen.
start voorgroeien half mei, eerste week juni naar buiten.
Ik hou jullie op de hoogte!
De set-up:
Voorgroeien onder 60w led (2 Max 3 weken) daarna
moeder natuur en hopelijk een mooie zonnige zomer!
Voeding:
Biotabs guerrilla tabs (4 per plant) indoor zeer tevreden over de biotabs lijn. Of het in volle grond meerwaarde heeft.., we gaan het meemaken.
Verder laat ik de plantjes 3 weken voorGroeien in hergebruikte bio aarde voor een goede basis.
Line up:
1x diesel auto - Zamnesia
1x runtz auto - Zamnesia
1x royal dwarf auto - rqs
1x purple haze auto - Zamnesia
1x apple fritter auto - zamnesia
1x Skywalker haze fem - Dutch passion
1x do-si-dos auto - zamnesia
1x blueberry skittelz fem - sensi seeds
Waarom al die soorten? Dit zijn voornamelijk freebies en misschien zit er wel een lekkere tussen om daarna binnen te groeien.
Ben benieuwd naar de eigenschappen en kwaliteit/opbrengst van de strains vooral. Uiteraard van veel factoren afhankelijk, de fems zouden het meest moeten opbrengen als die het overleven.
Komende weken vaak de natuur in om wat verschillende plekjes te zoeken. Aangezien ik net verhuisd ben moet ik de omgeving nog leren kennen, Google earth heeft mij wel een beetje op weg geholpen.
start voorgroeien half mei, eerste week juni naar buiten.
Ik hou jullie op de hoogte!
Comment