Ik ben zaterdag 30 april begonnen met 5 royal automatics te planten in mijn serre thuis.
Zelf had ik gezegd dat het voor school was en dat ik ze na twee weken moest mee nemen voor het vak "plantenveredeling"
De zaadjes zelf heb ik in potgrond gestopt zonder deze voor te laten kiemen.
Na 6 dagen kwam het eerste plantje naar boven en in de avond waren dit er al 3.
Twee dagen later kwam ook het 4 en 5de plantje uit (komt wss omdat ik ze dieper had gestopt)
Toen de laatste twee uitkwamen had ik ze ergens ander in de tuin gezet om vlugger te groeien, tot dat mijn hond er 1 van had kapot gedaan.
Nadat de planten twee weken in mijn serre hebben gestaan heb ik ze in een struik geplaatst,
en heb ik ze daar verder laten groeien tot de mais groot genoeg was.
Toen de mais eenmaal groot genoeg was, heb ik ze daar in geplaatst
De bubble gum heb ik vorige week laten ontkiemen, maar deze is nog niet zo groot.
Ook deze staat in de mais.
Straks zet ik hier nog foto's neer
9/05 (plantjes in de serre)
20/05 (nog steeds in de serre)
(na twee weken heb ik ze verzet vanuit de serre naar een struik)
Wat je kon zien van buiten af
Hoe ze stonden in die struik
(de plantjes zelf stonden zo'n 1,6 meter van de grond)
27/05(hier stonden ze nog in die struik)
05/06 (wat last van spint, maar na 2 maal spuiten heb ik deze diertjes niet meer terug gezien :p)
05/06 (De beste van de 4 planten)
05/06(overzichts foto van de plantjes)
[
Kheb mijn plantjes op 13/06 verzet in de mais en ik heb ook nog wat bloeistoffen gegeven.
bubblegum (wel nog mini)(10 dagen na ontkiemen)
(44 dagen na planten en 37 dagen na ontkiemen, kzal in de loop van deze week nog een goede foto maken, alleen is het niet makkelijk om overdag in de mais te gaan zonder gezien te zijn)
Zelf had ik gezegd dat het voor school was en dat ik ze na twee weken moest mee nemen voor het vak "plantenveredeling"
De zaadjes zelf heb ik in potgrond gestopt zonder deze voor te laten kiemen.
Na 6 dagen kwam het eerste plantje naar boven en in de avond waren dit er al 3.
Twee dagen later kwam ook het 4 en 5de plantje uit (komt wss omdat ik ze dieper had gestopt)
Toen de laatste twee uitkwamen had ik ze ergens ander in de tuin gezet om vlugger te groeien, tot dat mijn hond er 1 van had kapot gedaan.
Nadat de planten twee weken in mijn serre hebben gestaan heb ik ze in een struik geplaatst,
en heb ik ze daar verder laten groeien tot de mais groot genoeg was.
Toen de mais eenmaal groot genoeg was, heb ik ze daar in geplaatst
De bubble gum heb ik vorige week laten ontkiemen, maar deze is nog niet zo groot.
Ook deze staat in de mais.
Straks zet ik hier nog foto's neer
9/05 (plantjes in de serre)
20/05 (nog steeds in de serre)
(na twee weken heb ik ze verzet vanuit de serre naar een struik)
Wat je kon zien van buiten af
Hoe ze stonden in die struik
(de plantjes zelf stonden zo'n 1,6 meter van de grond)
27/05(hier stonden ze nog in die struik)
05/06 (wat last van spint, maar na 2 maal spuiten heb ik deze diertjes niet meer terug gezien :p)
05/06 (De beste van de 4 planten)
05/06(overzichts foto van de plantjes)
[
Kheb mijn plantjes op 13/06 verzet in de mais en ik heb ook nog wat bloeistoffen gegeven.
bubblegum (wel nog mini)(10 dagen na ontkiemen)
(44 dagen na planten en 37 dagen na ontkiemen, kzal in de loop van deze week nog een goede foto maken, alleen is het niet makkelijk om overdag in de mais te gaan zonder gezien te zijn)
Comment