Heej iedereen!
Sorry dat ik heel lange tijd afwezig geweest ben, maar heb het zeer druk gehad.
Uiteraard ben ik me blijven bezighouden met het kweken van wiet.
Zoals sommige onder jullie al wel weten heb ik veel ongeluk gehad met het kopen van mijn zaadjes.
Ik heb deze pas ontvangen begin juli..
Maar ik heb nog meer ongeluk gehad. Ik ga jullie het heel verhaal besparen maar het ontkiemen
is falikant fout gelopen. 4/12zaadejs hadden het gehaalt, uiteindelijk nog 1tje kunnen redden dus 5/12 -> gebuisd.
We hebben de plantjes dus proberen redden en nu staan ze er dus zo voor (zie fotos)
Nu heb ik uiteraard wel wat vragen en suggesties nodig
Ik zal deze per foto stellen.
Ik heb 3plantjes in aquarium staan en 2 in serre van vriend(die er binnenkort wegmoeten)
Foto 1 : alle 3 de plantjes aan het aquarium(aqurium eraf gehaalt)
IMGP0080.jpg
Zoals jullie zien groeien er 2plantjes goed, deze zijn al van in het begin goed blijven groeien!
De andere groeit niet zo goed maar hij doet wel zijn best denkik.
Ze steken in kleine potjes met lichte meststof maar deze worden overgepot zaterdag. de 2 grote meiden dan.
De andere kleinere blijft er staan
IMGP0087.jpg
Hier staan ze onder aquarium, ziet er totaal niet doorzichtig uit maar het is wel zo dat als de zon wat schijnt dat er genoeg
licht doorkomt hoor onder het aquarium staat een zift.
FOTO 2:
PLANTJE1(kleinste)
IMGP0085.jpg
Klein blaadje met wat spots(wat is dit?Kan het kwaad)
IMGP0082.jpg
Dit is dus de kleinste. Wat wazig sorry.
FOTO 3:
PLANT2
IMGP0083.jpg
Zoals jullie zien ziet hij er niet slecht uit?
FOTOS VAN DE ANDERE 2 plantjes volgen! de grote van hier en de andere van serre vriend.
Sorry dat ik heel lange tijd afwezig geweest ben, maar heb het zeer druk gehad.
Uiteraard ben ik me blijven bezighouden met het kweken van wiet.
Zoals sommige onder jullie al wel weten heb ik veel ongeluk gehad met het kopen van mijn zaadjes.
Ik heb deze pas ontvangen begin juli..
Maar ik heb nog meer ongeluk gehad. Ik ga jullie het heel verhaal besparen maar het ontkiemen
is falikant fout gelopen. 4/12zaadejs hadden het gehaalt, uiteindelijk nog 1tje kunnen redden dus 5/12 -> gebuisd.
We hebben de plantjes dus proberen redden en nu staan ze er dus zo voor (zie fotos)
Nu heb ik uiteraard wel wat vragen en suggesties nodig
Ik zal deze per foto stellen.
Ik heb 3plantjes in aquarium staan en 2 in serre van vriend(die er binnenkort wegmoeten)
Foto 1 : alle 3 de plantjes aan het aquarium(aqurium eraf gehaalt)
IMGP0080.jpg
Zoals jullie zien groeien er 2plantjes goed, deze zijn al van in het begin goed blijven groeien!
De andere groeit niet zo goed maar hij doet wel zijn best denkik.
Ze steken in kleine potjes met lichte meststof maar deze worden overgepot zaterdag. de 2 grote meiden dan.
De andere kleinere blijft er staan
IMGP0087.jpg
Hier staan ze onder aquarium, ziet er totaal niet doorzichtig uit maar het is wel zo dat als de zon wat schijnt dat er genoeg
licht doorkomt hoor onder het aquarium staat een zift.
FOTO 2:
PLANTJE1(kleinste)
IMGP0085.jpg
Klein blaadje met wat spots(wat is dit?Kan het kwaad)
IMGP0082.jpg
Dit is dus de kleinste. Wat wazig sorry.
FOTO 3:
PLANT2
IMGP0083.jpg
Zoals jullie zien ziet hij er niet slecht uit?
FOTOS VAN DE ANDERE 2 plantjes volgen! de grote van hier en de andere van serre vriend.
Comment