Heeeey!
Ik ga in april/mei me plantjes planten op een spot ergens in een klein bosje ( je kan het haast geen bos noemen, maar er loopt een beekje door heen, en het is heeel moeilijk om er te komen voor iedereen, behalve voor mij ofc want ik ken een geheim weggetje )
Ik wil 11 Af's gaan planten, 3x LR2, 5x Green o matic en 3x Big bang.
Ik wil er voor zorgen dat alles goed gaat, en daarom wil ik graag weten hoe jullie vinden dat ik het moet aanpakken
Wat heb ik nodig, en vooral hoe moet ik het doen?
Ik was plan 60L zakken grond te kopen, en die dan gewoon een beetje te mengen met de normale omgespitte grond, want ik doe ze niet in potten.
Het water haal ik gewoon uit de beek.
Hoeveel gram kan ik met die 11 plantjes halen denken jullie?
Ik ben benieuwd naar jullie reacties
Smoke ze !
Ik ga in april/mei me plantjes planten op een spot ergens in een klein bosje ( je kan het haast geen bos noemen, maar er loopt een beekje door heen, en het is heeel moeilijk om er te komen voor iedereen, behalve voor mij ofc want ik ken een geheim weggetje )
Ik wil 11 Af's gaan planten, 3x LR2, 5x Green o matic en 3x Big bang.
Ik wil er voor zorgen dat alles goed gaat, en daarom wil ik graag weten hoe jullie vinden dat ik het moet aanpakken
Wat heb ik nodig, en vooral hoe moet ik het doen?
Ik was plan 60L zakken grond te kopen, en die dan gewoon een beetje te mengen met de normale omgespitte grond, want ik doe ze niet in potten.
Het water haal ik gewoon uit de beek.
Hoeveel gram kan ik met die 11 plantjes halen denken jullie?
Ik ben benieuwd naar jullie reacties
Smoke ze !
Comment