Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

B0riis's eerste guerilla kweek 2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

    Ben ik weer

    De 3 planten zijn iets grooter dan 60cm en ze waren een beetje uitgedroogt maar veder zagen ze er gezond uit!

    Comment


      Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

      Goedzo! ben blij dat je ze niet in de steek heb gelaten
      Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

      :alienstoned:​← klik hier


      sigpic

      Comment


        Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

        Dat zou ik mezelf nooit kunnen vergeven...

        Ik probeer deze week nog wat foto's te krijgen van mijn undercover wiet oppaser daar haha

        Comment


          Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

          Ik wou dit eigenlijk bij 1000 posts doen, maar aangezien ik even niet op de tel letten word het maar 1002!!

          Normaal ben ik niet echt iemand die op veel op forum's zit, maar dit forum is tegenwoordig een soort van internet familie voor me geworden ( je kan je familie niet uit kiezen, dus met de een klikt het weer meer dan met de ander ), elke keer als ik mijn laptopie op start is het eerste wat ik doe even JD opstarten, ik heb er al heeeel veel geleert en hoop dat dat nog zeker een paar jaar zo door gaat!
          Dus hierbij wil ik alle JD members, mods en natuurlijk JD zelf bedanken dat ik lid mag zijn van dit geweldige forum!
          Ga zo door JD!









          ----------------------------------------------

          Ik ga zondag als het goed is bij mijn dames kijken, en dan komen er foto's!

          Grtz

          Comment


            Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

            Gefeliciteerd!

            Laten we wachten op zondag dan!

            Comment


              Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

              Bedankt

              4 van de 5 nieuwe auto northern light's zijn boven de grond, ik post vanavond als ik tijd heb even een foto

              Grtz

              Comment


                Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                Zo even je verslagje van voren af aan doorgelezen. Man wat heb jij een pech gehad met vanalles en nog wat. Gelukkig ook goeie dingen gezien en gelezen.
                Hou vol !

                Comment


                  Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                  Haha het begin slaat allemaal nergens op haha, eerste kweek hea

                  Bedankt ik hou zeker vol!

                  Comment


                    Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                    Hahah, ik neem aan dat jij inmiddels ook wel een stuk eerder door zal hebben dat die "lowryders" echt geen wiet was
                    Van foutjes leer je het meest haha

                    Comment


                      Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                      Ja inmiddels herken ik ze wel! Wat je met een kweekverslag op Jd allemaal wel niet leert joh! Nietnormaal!

                      Comment


                        Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                        Hmmm heb tog wel wat tijd nodig gehad om je verslagje door te lezen. Maar heel veel succes met alles en ook je plantjes die zouden voor mij wel op de 2e plek komen. Eerst alles zelf op de rit krijge
                        Guerrilla: 2013
                        Royal Haze, Bluematic,Jack Herer, AK en La Blanca
                        Neem een kijkje en reageer

                        Comment


                          Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                          Ze staan ook op de 2e plek hoor, zondag is mijn broertjes verjaardag en dus ga ik naar huis, om het te vieren, ik weet niet of ik welkom ben.. Maar dan ga ik eens kijken of ik met me ouders kan praten, en als dat lukt en we hebben het bijgelegt, ga ik weer terug naar huis, dan nog een paar maanden thuis wonen, totdat ik geld en een baan! Wat hier moeilijk te vinden is! En dan gewoon een kamer huren, is iets slimmer.. Want ik heb geen zin om op straat te wonen haha

                          Comment


                            Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                            Mini update van wat plantjes op mijn logeer adres:

                            -------------------------------

                            IMG00748-20120816-1650.jpg Mijn 4 nieuwe auto northern lights, zien er prima uit al zeg ik het zelf, ze staan nu samen in een pot en over een of 2 weekjes gaan ze naar hun guerilla spot


                            IMG00746-20120816-1649.jpgIMG00747-20120816-1649.jpg Tjaa en dit.. Wat moet ik hier nou over zeggen, deze is van me mate, hij stond de hele tijd in die blauwe pot dik een maand ongeveer, en er was een week heel lang regen, en hij heeft er niks aan gedaan, dus hij was helemaal verzopen, toen ik kwam hebben we hem in de volle grond gezet, maar tjaa hij was al aan het dood gaan en dan ook nog is verpotten, misschien werd het hem even allemaal te veel, ik heb hem een keer een 1.5L fles water gegeven, zodat de grond een beetje nat werd, en nu staat ie al een week droog en is er voor het eerst een beetje groei in de plant, okee de bladeren zijn hartstikke geel nog, maar dat op de top (ik weet niet zeker of het bloei is want het is een reguliere plant denk ik, zelfde als die 3 onbekeden van mij en doe bloeien nog niet) was er een weekje geleden nog niet, dus ik weet niet of dat nieuwe blaadjes zijn of bloei, we zullen het over een paar dagen zien

                            Zondag/Maandag de rest!

                            Grtz

                            Comment


                              Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                              Op de foto afgaande kan ik ook niet 100% zeker zeggen of het bloei is. Het lijkt er wel op. Maar ik heb me ook wel eens vergist en bleken het blaadjes te zijn.
                              Ben benieuwd.
                              P.S. Alvast gefeliciteerd met je broer en s6 met je ouders.

                              Comment


                                Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                                Die witte haartjes in de top is bloei, inderdaad, gefeliciteerd.tresheureux.gif
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...
                                X