Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
2 weekenden, samen met me broer, en er is al niks meer.. Nou ja het waren wel 2 leuke weekenden
Ik weet niet welke soort het was, maar gelukkig zat er een zaadje tussen de toppen, dus misschien staat ie er volgend jaar weer in het mooie Frankrijk,
Ik heb veel geleerd van deze kweek, dus volgend jaar gaan we zorgen voor die bomen!!!!! :mrstoned:
heeel erg bedankt voor iedereen die me geholpen heeft! Bedankt voor al jullie reacties! Zonder jullie had ik dit topic waarschijnlijk niet gemaakt
Voor alle JD members, veel succes met je oogst als dat nog niet gebeurt is, en anders ROOKSE!
P.s. Mocht er iemand zaden vinden in ze toppen, die hij niet gaat gebruiken, dan zou ik die graag van je overnemen Dan staan ze hier volgende zomer in Frankrijk!
Zonde ook dat je alleen autofwers heb gebruikt, zijn grappige plantjes maar je haalt er net niets van af. kan ej beter een goede indica laat zetten en paar keer toppen om klein te houden maar das mss een tip voor volgend jaar?
trouwens frankrijk is toch veel meer landklimaat? en grote ongerepte gebieden.. jij zou in principe de al wat dikke soortjes kunen zetten, tov NL, beetje gaas om je plant tege de diertjes en voila!
Ja idd Damn nice
Dat is volgend jaar ook mijn plan, een paar leuke autoflowers, want die blijfen gewoon leuk en voor de rest, de groote soorten!
Want als mijn oogst na 2 week enden met me broer al op is... Tjaa dat is jammer, maar het was wel een hele leerzamen zomer!
Er zijn idd behoorlijk wat ongerepte gebieden, ik ben nu al druk bezig met spots zoeken voor volgende zomer
Comment