Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Met de tweede set bedoelde ik: je hebt de lobblaadjes (die ronde), daarna de eerste set (1 vinger) daarna de tweede set (drie vingers, soms al 5 vingers). Zodra je die drie vingers ziet, kun je het makkelijk onderscheiden. Maar dat duurt vaak een week of 2.
Oke bedankt LR2
Ik wacht het even af, ik post over een week weer nieuwe foto's en dan kijken we wel wat wietplanten zijn en wat niet
De 4 onbekende zaden die ik geplant heb om mijn balkon, in een pot zijn alle 4 uitgekomen, ik laat ze nu nog even met ze alle in die ene pot, en zodra ik het geslacht weet worden de mannetjes vermoord En dan laat ik de vrouwtjes in die pot en ga ik LST proberen
Ik was een paar dagen geleden heel erg in the mood ^^ Dus heb ik ook nog een auto Northern Light zaadje geplant in een pot ook op mijn balkon, zodra er een teken van leven is krijgen jullie het te weten
Tjaa, Tjaa zou kunnen, maar ik wil ze redelijk klein houden, daarom een kleine pot, en daarna LST toepassen ( Low Stress Training ) Low Stress Training balkon plant.jpgbalkonn.jpgHet soort is hier bij onbekend, ik heb ze gekregen in een zakje wiet van een vriend van me, de wiet was niet echt iets herkenbaars ofzo, dus ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn!
nou kerel dit zijn wietplantjes de rest wat jij buiten liet zien onkruid ik geef je maar de twijfel van het voordeel,hoopelijk kun je met deze wat wiet maken.
Voordeel van de twijfel ghehe
Ik vind mijn buiten planten, de lowryders1 verdacht veel op wiet lijken hoor, ik geef ze nog maximaal 2 weken, dan zien we wel wat het echt is.
Ik post over een week nieuwe foto's van mijn schattjes ( of van mijn onkruid :/)
ja dat zijn ze zie die gratie die langwerpige blaadjes de geur
die van my zijn al getraind op geleid en heen gezonden ha ha guerilla vrouwlijke soldaten bitch
zie hier 1 van mijn dwarf ryder een fijne meid die nu dus op lokatie staat.
Haha mijn guerilla soldaten hebben geen training gehad, vandaar dat sommige de loop hebben genomen en niet terug te vinden zijn op mijn spot haha
( Dat is alvast een ding wat ik heb geleerd, eerst voorgroeien voordat je guerilla kweekt, dat ga ik met mijn 8 auto ak's en 8 auto northern lights zekerweten wel doen)
Comment