Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
echt doe is normaal,dit zijn brandnetels,sorry hoor,low ryder heb ik zo vaak gezien.
nou heb je thuis de plantjes en nu denk je dat dit wiet plantjes worden die je in het bos, voor alle eer en bekendheid kennis endergelijke,haal op dit forum eens een lowryder en vergelijk die eens met je brandnetel ben benieuwd,nou ja zie maar.
Dat zijn zekerweten geen brandnetels slady, ik heb op die plek lowryders geplant, dus wat moet het anders zijn? Het lijkt me sterk dat 9 zaadjes allemaal niet uitkomen ofwel..?
---------- Post added at 16:02 ---------- Previous post was at 15:47 ----------
Er zijn blijkbaar nogal veel mensen die denken dat het geen wiet is, ik wil niet slim doen, maar waar zijn die 9 zaadjes dan gebleven, daar moet toch iets uit komen lijkt me? De zaden zagen er namelijk prima uit
En kan iemand mij anders even een tip geven, hoe ik kan controleren of het wiet is?
Want het lijkt er toch wel behoorlijk op vind ik hoor..
---------- Post added at 18:41 ---------- Previous post was at 16:02 ----------
De Auto Ak's en de Auto Northern Lights zijn geplant, ze staan op mijn balkon om voor te groeien, rond half juni gaan ze naar de guerilla's spots
Heeft iemand enig idee hoe ik kan zien of die lowryder1 planten, nou echt wiet is of dat het onkruid is?
Last edited by b0riis; 19 May 2012, 15:58.
Reden: Onbeleefd
ik weet niet waar de moderaters zijn maar normaal gesproken hadden ze ja allang verteld wat ik je zeg,er is nu maar 1 soort die niet meteen op wiet lijkt en dat is de duck foot,mocht jij een low ryder hebben met de duck fariatia nou dan wil ik je er graag voor betalen,maar goed ik bedoel het vriendelijk,waarschijnlijk heb je nog niet alle kennis in huis,immers geloof je nog steeds dat je low ryders in het bos kweek.
Heel erg bedankt voor het aanbod supersilverhaze maar ik heb nog Auto AK's en Auto Northern Lights dus ik ga het met die gewoon proberen
Toch heel erg bedankt, kan het waarderen
B0riis met alle respect kerel, maar ik heb je uitgelegd waar je op moet letten qua bladeren. Dat je daar nu over twijfelt, begrijpelijk. Maar onduidelijk ben ik niet geweest Maar een wijze les voor de volgende keer: kiemen in een potje (desnoods op je spot), en daarna pas in het wild plaatsen.
Je kunt ook andere kweekverslagen bekijken om te weten waarnaar je moet zoeken. Lijkt mij ook gek dat 9 zaden spoorloos en niet uitgekomen zijn..
Comment