Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
- DE LOWRYDERS1 WAARVAN IK FOTO'S HEB GEPLAATST, IS ALLEMAAL ONKRUID!! NO WEED! JULIE HADDEN GELIJK
- De Auto Northern Light die ik heb geplant in een pot op mijn balkon, heb ik inmiddels in de vole grond op de spot van de lowryders die niet uitgekomen zijn geplaast, ik heb hoop dat ik het goed gedaan heb en de wortels niet beschadigt heb
- De 8 Auto Ak's en de 8 Auto Northern Lights die op mijn balkon alvast in potjes heb gedaan hebben nog niks laten zien
Bijna alle Auto Ak's en Auto Northern Lights zijn uitgekomen
De Auto Northern Light die nu op de Lowryder spot staat heeft een blad verloren, niet het lobblad maar een van zijn eerste 2 echte wietblaadjes, is dit erg?
En komt dat misschien door de stress van het verpotten?
hmmm spijtig van die andere plantjes dat het geen weed is ik had zo al een vermoeden hopelijk gaat het nu wel goed met je andere seeds , en dat het hopelijk wel weed word want ik zou graag eens wat mooie weedplantjes zien op deze topic groetjes shiningsilverhaze
Ik doe me best en moeder natuur helpt ook goed mee nu, echt lekker weer hier in Frankrijk
We hebben nu:
- 1 Auto NL op de lowryder spot
- 4 onbekende dames
- 6 Auto NL die aan het voorgroeien zijn zodat ze naar de guerilla spot kunnen ( een van de 6 is een mongooltje ik ben benieuwd of die het haalt)
- 7 Auto Ak's die ook aan het voorgroeien zijn zodat ze naar de guerilla spot kunnen
Ik post over een paar dagen wel wat foto's want ze zijn nog klein en ze begrijpen het nog niet als ik " cheese" zeg, dus tjaa niet zulke mooie foto's zijn het
Het staat er relaxt voor, alles gaat zijn gangetje, ik ga dit weekend even kijken bij de NL die op de oude lowryder spot zat en met de andere plantjes gaat het prima, ze groeien rustig door op mijn balkon
Als ze iets groter worden komen er weer foto's
Net even wezen kijken bij mijn plantjes, op het balkon de 7 AK's en de 5 NL's doen het prima Ze groeien gewoon rustig door, en ik hoop dat ze over 1 of 2 weken klaar zijn om naar hun guerilla spots te gaan IMG00326-20120602-0949.jpgIMG00324-20120602-0949.jpg
De auto NL, die ik op de oude lowryder spot heb gezet, lijkt niet heel erg snel te groeien, wel een heeel klein beetje maar echt langzaam.. IMG00321-20120602-0940.jpgDit is een beetje een wazige foto, dat komt ook omdat een van zijn bladeren er af was gevallen, of op gegeten, dus dat ziet er raazr uit
De 4 onbekende zaden die ik op mijn balkon had neer gezet, daarvan heb ik er een aan een vriend gegeven zodat hij ook een beetje kan oefenenen met kweken
En een van de 3 resterende planten heb ik overgepot naar zijn eigen pot, en de andere 2 staan nog gezellig samen, ze staan nu al 3 weken in die pot, en ik vind dat ze nogal langzaam groeien, wat denken jullie? IMG00325-20120602-0949.jpg
Eindelijk weedplantjes heuuuuuuhhh hip hip hoeraaaaaa zo te zien gaan ze goed he , niet te veel stressen over hoe snel ze gaan als je er elke dag om de paar uur op ligt te kijken gaan ze in je hoofd niet vooruit gaan omdat je te vaak kijkt net als je lang op een klok kijkt dan duurt een uur precies wel 2 a 3 uur ,
gwn zorgen dat ze goed zon krijgen op je balkon en dan gaat het vanzelf , als ze al een paar vertakkingen hebben kan je ze overpotten in iets grotere potjes en daarin laten voorgroeien tot ze groot en sterk genoeg zijn voor op de guerilla spot groetjes shining heb je vragen stuur me maar pm ben altijd bereid om te helpen ik weet ook niet alles maar als ik kan helpen no problemo
groetjes shining
komt allemaal wel goed als je de juiste informatie krijgt en die dan ook werkelijk in praktijk kan uitvoeren ben alvast benieuwd naar de nieuwe update )
grtz shining
Comment