Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

B0riis's eerste guerilla kweek 2012

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

Zie je wel wiet is een taaie plant.
    Soms val je van de ene in de andere verbazing.

Have fun met je mini top en o,ja,..welkom terug

Comment

Ja een hele taaie plant!
      IMG00172-20120902-1458.jpg Topje lol

IMG00166-20120902-1455.jpg Dit is de gene die is opgegeten, en zeheeft nu nieuwe blaadjes!
      IMG00169-20120902-1456.jpgIMG00170-20120902-1456.jpg Dit is een dame
      IMG00174-20120902-2039.jpgIMG00168-20120902-1455.jpgIMG00167-20120902-1455.jpg En dit is de andere, op deze foto hangt ze slap, dat was toen ik thuis kwam, nu staat ze weer mooi recht!

Oohhh iets minder leuk maar ik heb ontdekt dat in een van de planten zaadjes zitten... Dus waarschijnlijk heb ik er een herma tussen zitten.. Maar ik heb zo weining planten dat ik geen zin heb om er een te omtehakken dus dan heb ik maar wat zaadjes voor volgend jaar

Dat was het weer,
      Groetjes uit het nu niet zo warme Frankrijk!

Comment

En dan heb je volgend jaar weer herma's.
        Is dat je slaapplaats, op foto 1 ?
        Die half opgevreten was is er mooi bovenop gekomen. Zijn de schapen verdwenen ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hahaha daar moest ik wel omlachen haha
          Nee dat is de hut van mijn kleine broertje!

Ja daar zit wat in, maar ik heb zo weining wiet dat kan ik gewoon niet omhakken, dat kan ik niet maken!
          Nee de schapen zijn er nog.. Niet meer daar, maar ik hoop dat ze weg blijven.. :/!

Comment

Update

Ik ben doordeweeks niet meer thuis, daarom zijn er alleen nog maar update's in het weekend, en ik geef ze ook alleen nog maar water zondag avond en vrijdag avond, het gaat tot nu toe prima, ze hadden wel dorst de blaadjes hingen een beetje, maar ik heb ze allemaal een volle emmer water gegeven uit de beek dus die zijn zo weer te springen!

Ik had laatst 10 zaden van BeanBoyz gekregen, en in potjes gedaan, maar toen ben ik tijdelijk weg geweest dus heb ik ze niet kunnen kweken, nu hebben mijn ouders al die potjes gepakt, en de aarde die erin zat in een emmer gedaan, guess what ?
            Er staat een plantje in! Al een tijdje hoor! 2weken geleden ongeveer kwam ze op!

Foto's:

IMG00808-20120903-0836.jpgplantje.jpg Dit is de plant van het zaad van BeanBoyz! ( God Bud X Skunk#1 X Lionheart)
            ( Mocht iemand intresse hebben in dit soortje, http://www.beanboyzgenetics.com)
            IMG00814-20120903-1132.jpg Dit lag op de grond, Dorst lijkt me, ( of zie ik dat verkeerd)? Veder ziet de plant er goed uit, en alleen onderin zijn een paar kleine blaadjes geelig, niks ergs lijkt me
            IMG00815-20120903-1132.jpgIMG00816-20120903-1132.jpg Een dame
            IMG00813-20120903-1131.jpg IMG00811-20120903-1131.jpg IMG00812-20120903-1131.jpg 2e Dame
            IMG00810-20120903-1130.jpg Dit is de plant die opgegeten was door een schaap!

Greetz!

Comment

zelfs het schaap geval ziet er nog best aardig uit ! een meevaller allersins !
              Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Ja idd, de eerste meevaller deze kweek haha

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

FF SNEL HULP NODIG!!

Zou ik die grote planten nog kunnen verplaatsen? Uit de grond graven en ergens anders neer zetten?
                Hoe groot is de kans dat ze het overleven?

Ik heb morgen daar mensen die komen kijken, en als die het zien, weet heel de buurt het binnen een paar dagen, en dan heb ik de wouten op de stoep!

Comment

Tot nu toe valt het mee.. Volgens mij hebben ze nog niks gezien, ik hoop het niet tenminste

Hoelang moeten ze nog denken jullie? Een schatting?

IMG00813-20120903-1131.jpg

Groeten uit het nu warme Frankrijk

Comment

ziet er naar uit dat ze nog wel even mogen staan
                    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Denk dat die nog wel een week of 4 mag blijfen staan..

Suc6 daar in frankrijk!!

Groetjes Cho3y

Comment

Oke thanks

Comment

Morgen kunnen jullie een update verwachten

Comment

Update:

Ik word zo gek van die schapen, ze hebben weer die ene plant opgegeten die net weer blaadjes aanmaakte... Grrr!

Foto0203.jpgFoto0205.jpgFoto0204.jpg Dit zijn de 2e die het nog wel gewoon doen, ze hadden wel dorst maar ze krijgen ook alleen het weekend maar water, want ik ben er door de weeks niet
                            Foto0206.jpg Dit is de kleine in de tuin

Greetz vanuit het warme Frankrijk

Comment

Die kleine in de tuin heb ik weg gedaan, het begint al te vriezen hier het is -3 snachts... En hij had het toch niet gehaald

Morgen ga ik de 2 planten oogsten

Comment

Net geoogst , het is weinig maar toch leuk voor een eerste keer
                                Ik post foto's zodra ze gedroogt zijn

Groeten, en iedereen bedankt voor het volgen en helpen bij mijn eerste kweek!!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

42 mini topjes, alleen ik was nogal snel en stresserig met het knippen want er liepen fransen boeren rond in de wei naast ons, en die konden me een beetje zien, dus daarom hebben sommige topjes geen steeltje meer grr... Dus het ophangen om te drogen is bij sommige een beetje kut,
                                Ik moet er nu nog 13 ophangen, maar me touw is op.........!!!!!

Comment

Bezig...
                                X