Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Yo ja spoelen komt de smaak zeker ter goede, aleen niet spoelen zoals op mapito of steenwol maar gewoon de normale hoeveelheid water hoeft niet persee afgezuurt te zijn
Groenten
Ja natuurlijk, daarom zetten ze af en toe een polder onder water
Ok, dit hoort er ook bij.......................kassen die op de volle grond telen, zetten elke 2 jaar of zo wel de kas onder water.
Dit om ziektes te vermoorden en om zouten uit te spoelen.
Dit moet je dus ook doen als je een kas in je tuin hebt. Dit alles omdat het in een kas niet regent.
Maar je tuin onder water zetten is natuurlijk zot.
Nee, spoelen is niet voor volle grond, maar voor hydro.
Op aarde, in potten, heet dat geen spoelen of flushen.
Dan geef je de laatste 10-14 dagen gewoon de normale hoeveelheid water, alleen zonder voeding.
Als er water onder uit je potten komt doe je het dus niet goed !
hoi q heb ff n vraagje aan je ik heb terra flores van Canna gebruikt en mn toppen stonder er stijf mee toen ik heb geoogst is dit in principe wel gewoon te roken?heb het over een paar topjes die ik vroeg had geoogst de rest van mn oogst heb ik maar drie dagen kunnen alleen water geven
de wiet ruikt te zuur en je wordt er zeg maar te stoned van en je krijgt een hele droge mond?
vroeg me ook af of dit niet heel schadelijk kan zijn.
Ik zit in een lastige situatie nou mn broertje heeft kanker en mn moeder is overspannen en blijkt ook iets aan dr hart te hebben. heb het al geprobeerd na te zoeken maar kon niet echt vinden hoe schadelijk het kan zijn daarom vraag ik het ff aan n expert. Alvast bedankt groetjes Simon
Comment