Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Bedankt, ik heb de planten juist ingespotenet een middeltje daartegen dus hopelijk zal het minderen/weggaan. De dutchblue gaat goed door, en de top69 loopt een beetje achter (qua bloei dan, niet qua grootte)
Dutchblue:
Top69:
Voor een eerste guerila kweekje gaat het vrij goed, vind ik
gele bald is normaal is een beetje ondervoeding en dat haalt ie nu dus uit dat blad niks om druk over te maken denk ik
gaatjes zou ik idd aan beestjes wijten maar als dat op 1 blad is zou ik me er ook niet druk om maken !
Er was eergisteren een grote storm bij ons maar de dames hebben het overleefd. De top69 is er wel erg aan toe, en de dutchblue niet zo. Hier een paar foto's
hoe groot zijn ze, en veel toppen aan het groeien?
Ik schat ze op een half metertje, en bij de Top69 zie ik nog geen toppen (wel witte haartjes) en bij de Dutchblue heb ik er al 11 geteld, waarvan er 6 wel al een mooie grootte hebben (subjectief gezien, voor een eerste kweek )
Comment