Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dit wordt gedroogd op de zolder van een vriend, maar die mag het van zijn ouders... En hij is te vertrouwen
En ook een updatje!
De dutchblue gaat nog altijd goed maar niet snel... De Top69 daarentegen gaat wel goed vooruit vind ik als je ziet wat het verschil was met 5 dagen geleden!
Foto's (de eerste 6 foto's zijn de dutchblue en de 7 andere zijn de top69)
Vandaag de slechtste dag al tot nu toe voor de plantjes. Hier was heel de dag door nix anders dan regen en wind. Toen ik onderweg was naar men spot zag ik niets anders dan gebroken takken, bladeren,... op de grond liggen door al de wind van vandaag. Maar eenmaal gearriveerd bij men dames, zag ik dat ze nog rechtstonden. Maar door het slechte weer is er jammer genoeg niet veel gebeurd... De top69 is bijna hetzelfde, alleen steken de bladeren een beetje naar boven. Bij de dutchblue is een kleine verandering merkbaar.
zo te zien moet ie toch nog eventjes beste is om even met een microscoop te kijken (en zon ding kost maar een 10tje)
en ik hoop voor je dat je de rot voorblijft
zo te zien moet ie toch nog eventjes beste is om even met een microscoop te kijken (en zon ding kost maar een 10tje)
en ik hoop voor je dat je de rot voorblijft
Ok, ik ga dinsdag naar de trichomen zien met een microscoop! Ik zal het resultaat hier wel posten.
Maar ik vond wel op de onderste topjes (die zijn nog niet bijna klaar) witte vlekken op de bladeren. IMAG0946.jpgIMAG0947.jpg
Weet iemand wat dit is?
De Top69 staat nog volop in bloei en ik hoop dat deze het nog gaat halen! Maar voorlopig ziet deze er heel gezond uit. IMAG0945.jpgIMAG0950.jpgIMAG0952.jpg
Meeldauw.... Ik begin te vrezen voor je plantje...
Weg knippen die handel (meeldauw)
En niet met je vingers vol met schimmel (want dat is het) aan je topje zitten!
Meeldauw.... Ik begin te vrezen voor je plantje...
Weg knippen die handel (meeldauw)
En niet met je vingers vol met schimmel (want dat is het) aan je topje zitten!
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Heb ineens geoogst. Ik heb maar een paar gram van de dutchblue kunnen halen... De top69 ziet er wel nog goed uit.
Update:
Ik heb vandaag iets vreemds gevonden. De stam van de top69 is precies aan het splijten... Ik weet niet hoe dit komt maar dit komt niet door mij, of door een dier... Maar het schaadt de gezondheid van de plant allesziends niet
Je plant ziet er leuk uit zeg! Ik zit er ook over te denken om volgend jaar een Guerilla kweek op te zetten. De spanning alleen al.. Heerlijk! Hoe lang denk je nog bezig te zijn met deze plant?
Comment