Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Nee ze zijn nog niet klaar om geoost te worden heb ze nog is goed gekeken met mn microscoop en toen begonnen ze wit te worden. Dus ik denk nog een weekje ofzo en dan komt het amber eraan
1:60: 2012-09-05 16.06.57.jpg
Mooie foto dat je ziet hoeveel er welniet van die haren zitten
Maar nu de grote vragen:
Er zitten al wat amberkleurige haartje tussen zou ik er goed aan doen om nog even te wachten? Of gaat het nu heel snel?
Want het beste voor mij komt uit om um maandagavond neer te maaien.
Zijn er verder nog leuke dingen die ik kan doen tot dan? zoals stam splijten eventueel? alleen dan wanneer?
Last edited by Arie123321; 6 September 2012, 00:54.
De laatste update voordat ik ze ga omhakken. Helaas heeft niemand gereageerd met verstand van klieven dus heb ik besloten dat alsnog te doen hiervan enkele foto's
En hieronder is het geknipt: 2012-09-10 22.42.14.jpg2012-09-10 22.42.18.jpg
links plant 1.
midden plant 3.
rechts plant 2.
Helaas kon ik geen goede fotos van de lekkerste top maken ivm met tijdnood maar ieder geval jullie een idee te geven dan de omvang ervan. 1,75 aansteker hoog en bijna 1 aansteker diameter
- - - Updated - - -
even een updateje het is 175 gram nat
175/3=58,33 gram nat per plant (gemiddeld) ik gok nummer 1. 70, 2. 25 en 3. 80 gram
en volgens sweet seeds zou er 45-170 gram of daarmee nat of droog bedoeld word heb ik geen idee van
Nu het al lekker gedroogd is weet ik hoeveel er over is gebleven (heb wel al paar gram weggegeven )
Een mooie foto van mn 2 halve liter weckpotten: 2012-09-18 00.55.10.jpg
Het is in totaal: 35,63 gram dus gok dat het 40gram was.
Heb nu ook aaaalle topjes los geknipt dus alle overige takjes zijn eruit.
Opzich per plant teleurstellend marja beter iets dan niets en het is tenslotte mn 2e kweek en 1e autoflower en 1e guerrilla
mooi verslag en 50 gram is toch netjes, de ene x hebben ze het over gram per plant en de andere x per m2, klieven is voor mij echt een begrip waar ik met planten nog noooit iets over gehoord heb, ga even internetten zo leer je steeds meer en meer, maar on topic heb genoten van je verlag
Comment