Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik laat plek 2 even voor wat het is en kom weer terug als ik moet gaan controleren op mannetjes.
Ook geef ik mijn planten om de 2-3 dagen voeding, ik maak gebruik van de Plagron top grow box 100% bio.
Ik vroeg me alleen af of ik hier slootwater voor kan gebruiken.
Er is een klein beetje water in de buurt van mijn spot waar ik gemakkelijk bij kan.
Super verslag! Veel van je geleerd en erg jaloers. Succes en een lekkere oogst !
op 1 van mijn plekken helaas last van konijnen en slakken. Ga je tips gebruiken.
Verder heb ik misschien wel iets zorgwekkends
Nog geen meter van mijn planten vandaan zit een boom vol met webben waarin allemaal rupsen zitten.
Ik heb even wat research gedaan en het blijkt te gaan om de stippelmot: http://nl.wikipedia.org/wiki/Stippelmotten
Ziet er ongeveer zo uit:
Gelukkig zijn ze naar de overgang van rups naar mot, en hopelijk laten ze mijn planten met rust! Ik denk dat ik ze maandag er toch wel even uit ga knippen.
Gaat lekker man! Ik hoop dat het bij die ene boom blijft met die motten. Vorig jaar zat er hier een enorme kolonie in het park. Dat zag er heel weird uit.
Comment