Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Als je ze toch volgende week al op 12/12 zet kun je ze net zo goed nu al op 12/12 zetten.
Scheelt stroom, en doet geen verschil.
Hoe bedoel je eigenlijk met ze maakte verder geen blaadjes aan? Dat kan effen duren he..
Niet te snel de stekker eruit trekken, het is net onkruid maar soms heeft het even tijd nodig.
Dat je niet veel reacties krijgt is hier normaal, maar zolang je views stijgen typ je in ieder geval niet voor niks. (mits je niet zelf 100x je topic bekijkt hehe )
Als je ze toch volgende week al op 12/12 zet kun je ze net zo goed nu al op 12/12 zetten.
Scheelt stroom, en doet geen verschil.
Hoe bedoel je eigenlijk met ze maakte verder geen blaadjes aan? Dat kan effen duren he..
Niet te snel de stekker eruit trekken, het is net onkruid maar soms heeft het even tijd nodig.
Dat je niet veel reacties krijgt is hier normaal, maar zolang je views stijgen typ je in ieder geval niet voor niks. (mits je niet zelf 100x je topic bekijkt hehe )
Gr
haha ja das waar, en neej ik kijk me eige page zo goed als nooit
ze maakte wel 2 puntige blaadjes aan maar deze waren niet egt normaal en groeide niet verder dus heb die weg gedaan,
ik twijfel nog maar ik heb niet heel veel ruimte kwa hoogte en ben aan het twijfelen of deze naar buiten gaan of enkel me 4 fruit automatic,s
even een vraagje,
als iemand dit leest en die bevoegd is om dit topic te plaatsen naar binnekweek zou die dat dan willen doen voor me?
de plantjes blijven binnen dus vandaar,
en dan de naam veranderen van eerste guerilla kweek naar ------> kast kweek met diverze soortjes.
alvast bedankt, dan verander ik zelf wel de tekst zodat het weer klopt..
waarom niet combi-kweek ?
je hebt autoflowertjes, die kan je binnen 'n paar weken buiten afbloeien.
binnen ruimte voor rustig laten opkomen van reguliere (niet-autoflowering) kweekprojectjes
Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
waarom niet combi-kweek ?
je hebt autoflowertjes, die kan je binnen 'n paar weken buiten afbloeien.
binnen ruimte voor rustig laten opkomen van reguliere (niet-autoflowering) kweekprojectjes
dat is wel een goed idee
dus NIET VERPLAATSEN haha
ik ga verder met me auto,s buiten
die staan nu in kleine potjes 4x fruit automatic van dinafem en 1 fruit automatic van dinafem sta al in me kast dus hopen dat de rest ook snel boven komen dan kunnen de 5 als het weer het toe laad en ze groot genoeg zijn naar buiten,
Bij autoflowers moet je uw lichtschakelaar niet verzetten. Je mag hem gewoon op 18 u licht laten. Autoflowers schieten vanzelf in bloei na 3-4 weken zelf als er 18 u licht is
Bij autoflowers moet je uw lichtschakelaar niet verzetten. Je mag hem gewoon op 18 u licht laten. Autoflowers schieten vanzelf in bloei na 3-4 weken zelf als er 18 u licht is
ja klopt ik zet ook alleen de normale over een tijdje op 12/12 ze zijn inmiddels al gescheiden dus geen probleem,
ik zal zo snel mogelijk weer een update maken,
de auto,s staan nog in het kasje en de normale staan in de grote kast.
het is een heele tijd gelee dat ik ge update he voor jullie maar het is niet egt lekker gegaan allemaal ik heb nog 2 chees planten staan de rest is helaas dood,
ik had de auto flowers buiten gezet en ging redelijk goed maar al snel kwam ik erachter dat het niet ging werken met dit weer en zijn uit eindelijk ook dood gegaan,
de 2 chees heb ik thuis staan voor het raam, ik ga me volgende maand toch een tent kopen en egin ik geheel opnieuw dus kijken wat deze 2 nog brengen,
enige rare wat ik ervan vind het zijn normale planten en toch is er 1 chees die nu al bezig is met bloeien egt vaag,,,
Comment