Na een lange tijd met het idee te hebben rondgelopen om mijn eigen planten te hebben. Heb ik besloten dat het er dit seizoen maar van moest komen. Eerst heb ik alle informatie die mij nuttig leek verzameld en er een mooi verslag van gemaakt waardoor ik alles wat ik moet weten gemakkelijk kan opzoeken. Toen ik er genoeg over had gelezen moest het nu maar eens tot actie komen. Samen met 2 vrienden hebben we 4 verschillende soorten uitgezocht bij RQS en willen hiermee een guarilla kweek beginnen.
we hadden 40 zaden gekocht. Deze zijn:
5x Royal dwarf
5x Quick one
5x Royal critical automatic
25x Bluematic
Alle zaden zijn autoflowers en gefeminiseerd. We hebben voor autoflowers verkozen i.v.m. tijdgebrek voordat we langdurig op vakantie gaan. We gokken erop dat we over maximaal 9 weken na het ontkiemen kunnen oogsten. Het ontkiemen is goed gegaan en alle 40 zaden zijn ook daadwerkelijk ontkiemd. Nadat we ze in potjes met stekgrond hadden gestopt met het worteltje naar boven kwam er na 1 dag al een plantje naar boven zetten. Vanavond ga ik weer kijken hoeveel er al zijn boven gekomen.
Foto's staan hieronder. 4 plantjes heb ik zelf thuis staan onder de lamp omdat deze langzamer waren met ontkiemen en we wegens ruimtegebrek de zaden al buiten hebben gezet.
.appel 13143.jpgappel 13150.jpg
misschien dat ik vanavond nog een foto heb van vandaag.
Tips en Tricks zijn altijd welkom
Groet,
Mostlymauwiewauwie
we hadden 40 zaden gekocht. Deze zijn:
5x Royal dwarf
5x Quick one
5x Royal critical automatic
25x Bluematic
Alle zaden zijn autoflowers en gefeminiseerd. We hebben voor autoflowers verkozen i.v.m. tijdgebrek voordat we langdurig op vakantie gaan. We gokken erop dat we over maximaal 9 weken na het ontkiemen kunnen oogsten. Het ontkiemen is goed gegaan en alle 40 zaden zijn ook daadwerkelijk ontkiemd. Nadat we ze in potjes met stekgrond hadden gestopt met het worteltje naar boven kwam er na 1 dag al een plantje naar boven zetten. Vanavond ga ik weer kijken hoeveel er al zijn boven gekomen.
Foto's staan hieronder. 4 plantjes heb ik zelf thuis staan onder de lamp omdat deze langzamer waren met ontkiemen en we wegens ruimtegebrek de zaden al buiten hebben gezet.
.appel 13143.jpgappel 13150.jpg
misschien dat ik vanavond nog een foto heb van vandaag.
Tips en Tricks zijn altijd welkom
Groet,
Mostlymauwiewauwie
Comment