Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik denk dat dat t werk van een slak is geweest. Zijn al planten waarbij een deel van de bladeren helemaal zijn opgegeten. Maar ze gaan het allemaal wel doen heb ik zo t idee
Ga je over een weekje al op vakantie?!..
Dan is het misschien wel allemaal voor niets geweest mostly, deze planten moeten nog flink doorbloeien en aandikken, dat duurt nog wel een tijdje.
Heb je niet iemand die voor jou het laatste werk kan doen?
't Is guerilla he NGE, daar hoef je niet elke dag naartoe.
@MMW Misschien voor je vakantie nog een doos slakkenkorrels leeg gooien in een omtrek van 20 meter om je planten, veel meer kun je er niet aan doen.
Ze zullen toch pas klaar zijn na je vakantie.
Denk je dat die autoflowers dan pas klaar zijn over 4 weken? Ik heb gelukkig wel vervanging geregeld zodat ik wel op de hoogte ben van hoe ze er bij staan en in het uiterste geval kom ik enkele dagen terug van vakantie. Dus het werk is sowieso niet voor niks.
Hm 4 weken lijkt me echt sterk. Maar ik houd het in de gate en laat het jullie weten wanneer de tijd daar is. Drogen gaan we in iedergeval in een droogdoos doen met rijst op de bodem
Ik snap dat het verwarrend is mostly, ik heb zo et idee dat autoflowers gewoon veel sneller gaan binnen dan buiten, maat van mij heeft ze ook staan en die doen er ook erg lang over veel langer dan beschreven word in ieder geval.
En waarom het drogen met rijst? ik neem aan dat de rijst het vocht uit de toppen absorbeert, maar is dit niet van nadelige invloed op de smaak van je wietje?
Succes en alvast veel plezier op vakantie
Comment