Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2e Guerilla Mountain Grow - Shoreline - The Devil's Harvest Seeds
Collapse
X
-
Re: 2e Guerilla Mountain Grow - Shoreline - The Devil's Harvest Seeds
Vandaag de eerste 12 Shoreline's geplant. Was een *** werk om al die zooi de berg op te dragen, maar is uiteindelijk toch gelukt. De Grow-Bags hebben we gecamoufleerd met spuitbussen. Vind het eindresultaat best okay al zeg ik het zelf. Moeder natuur doet nu de rest van het camoufleren voor ons.
In de komende dagen gaan we de laatste 12 dames planten.
Last edited by Grower420; 29 June 2013, 15:03.
Comment
-
Mooie spotsBuitenkweek 2013: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...itenkweek-2013
Comment
-
Vandaag heb ik de 2e batch van 12 Shoreline dames geplant. Moest het in de vroege avond doen en zie net op de foto dat ik wat plekjes heb gemist met de spray-can omdat het daglicht snel minder werd en ik het niet goed meer zag allemaal. Ach, die spuit ik wel ff bij als ik er volgende keer ben.
Alle 24 dames zijn nu geplant, dus nu hopen op een fantastische zomer met heel veel zon!
Ga bijna wekelijks terug naar de spots om ze water en voeding te geven en zal dan steeds foto's maken die ik hier natuurlijk zal posten. Check dit topic dus regelmatigLast edited by Grower420; 1 July 2013, 21:17.
Comment
-
Dus je gaat elke week minstens een keer naar de planten ?
Pas maar op dat je geen pad maakt of de aandacht trekt.
Goed voorbewerkte en bemeste grond is toch handiger op guerilla, dan kun je rustig een tijdje weg blijven.
Ik ben benieuwd wat het gaat worden.
Je steekt er in ieder geval een hoop werk in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View PostDus je gaat elke week minstens een keer naar de planten ?
Pas maar op dat je geen pad maakt of de aandacht trekt.
Goed voorbewerkte en bemeste grond is toch handiger op guerilla, dan kun je rustig een tijdje weg blijven.
Ik ben benieuwd wat het gaat worden.
Je steekt er in ieder geval een hoop werk in.
Maak gewoon 1 keer per week een lange wandeling met mijn hond en om er te komen volg ik de paadjes die de herten gebruiken
Tja, is en blijft allemaal een risico en afwachen en hopen enzo
Comment
Comment