hoi jongens, ik ga met een makker van me eens testen om een paar autoflowers in open grond te zetten. ik had 3 weken geleden reeds een plek gaan zoeken waar niet veel volk komt (staan wat varens en is vlakbij een grote vijver) en hebben daar 3 zaadjes meteen meteen in de grond gepleurd en wat bewaterd. een week later gaan kijken, 2 zaadjes waren spoorloos en het derde lag boven de grond met een paars wortelpennetje. hebben dit nog geprobeerd terug in de aarde te stoppen maar enkele dagen later bleek het niets te zijn geworden. nu heb ik thuis in men groeikast 3 zaailingen ontkiemd en in een bakje met lightmix gestopt 20130617_160543.jpg20130617_160604.jpg20130617_160615.jpg 1tje is al enkele dagen ouder de andere 2 van gisteren ik zou ze nu vrijdag zaterdag willen gaan inplanten op dezelfde plek en hopelijk lukt het beter als ze al wat wortel hebben. alle hulp & tips zijn welkom want het is de eerste keer dat ik dit probeer heb enkel ervaring binnen... greets
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
eerste (test) guerilla kweekje 3x autoflower creamatic rqs
Collapse
X
-
Re: eerste (test) guerilla kweekje 3x autoflower creamatic rqs
Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View PostZou eerst even uitzoeken wat er met die andere is gebeurd.
Als er ganzen komen ofzo, gaan ze deze ook opvreten.
Comment
-
zo staan ze er nu bij 20130627_131039.jpg greets
Comment
-
hier zijn ze nog eens 20130701_185417.jpg binnen 4 dagen gaan ze naar het bos... greets
Comment
-
hier nog een paar foto's van hoe ze er nu bij staan 20130703_163819.jpg20130703_163824.jpg vrijdag is het zover... greets
Comment
Comment