Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
guerilla met mediwiet
Collapse
X
-
Re: guerilla met mediwiet
hee pump dank je ik zal vanavond nog even wat nieuwe plaatjes posten als ze er nog staan dat is altijd nog maar de vraag he.
erg jammer 19 stuks weg vorigjaar heb ik op een andere spot ook 50 vrouwen verloren dat hoort allemaal bij guerilla kweken.
ik zelf ga er altijd van uit dat ik niks kan oogsten dan kan het altijd mee vallen/
groeten medi
Comment
-
Duim voor je dat ze er nog staan!! Daarom zijn mijn plantjes voor guerilla in de tuin blijven staan.... Angst voor diefstal of vernietiging. Paar zitten tegen oogsten aan! Maar jij gaat zo te zien ook een lekker buitenwietje roken! Succes met je dames! !Why drink & drive, if you can smoke and fly!!
Comment
-
Hee stafford leuk dat je even komt kijken
daar heb je opzich wel gelijk in grote bomen vallen wel op maar op deze spot zou het best kunnen geen probleem.
klein maar fijn zullen we maar zeggen ik heb ze erg laat geplant door tijdgebrek je weet wel hoe het gaat
anders waren het bomen geworden maar dat zat er dit jaar niet in
ik hoop ook iets leuks te oogsten al in het altijd onzeker op guerilla je hebt het pas als het binnen in je netje licht te drogen.
en oogst ik niks volgend jaar beter heb ik er alsnog genoeg plezier aan beleeft
groeten medi
Comment
-
Mediwiet de grootste welbekende fout van kwekers telkens is.
Dat ze denken als ze buiten bomen hebben ze gigantisch veel wiet krijgen!
Des te groter de plant, des te meer armen,en dat is des te meer blad.
En een vele langere verplaatsing van voedingsstoffen.
En vergt veel meer energie van de plant,wat dus in de bloem verloren gaat na energie.(bloem ontwikkeling)
Staff
Comment
-
hee staff grote bomen zijn zeker meer werk maar echt een fout ben ik het tog niet mee eens.
heb liever planten rond de 1.50 die zijn nog lekker stevig en breken ook niet snel.
met een guerilla kweek zou ik nooit veel wiet verwachten dat is wel een van de grootste fouten die gemaakt word.
je moet blij zijn met alles wat je kunt oogsten de kleine plantjes 9 stuks zijn geoogst er zat een klein beetje toprot in 2 platjes.
vandaar dat ik de 9 kleine plantjes geoogst hebt ze hadden nog een weekje ;langer gemogen maar beter iets als niets.
18 planten staan er nu nog gisteren geweest weer geen foto,s kunnen maken jammer genoeg maar ga door de week nog 1 x terug voor plaatjes.
en ga nog wat npk korrels strooien want ze hebben het hard nodig nog maar een foto van de tuin plant in volle grond.
028.jpg029.jpg030.jpg040.jpg041.jpg
groeten medi
Comment
-
hee escargot ja hoor dat was het wel er zijn er pas 9 om er staan er nu nog 18 ik ga vandaag of morgen kijken.
die er nu nog staan zijn ook wat groter dan de kleintjes dus ik ga wat plaatjes maken.
ben wel bang voor een voedings tekort heb ook geen tijd meer gehad om npk korrels te strooien dus dat zal wel te zien zijn.
Ok nog wat plaatjes van de plant in volle grond bij de avond zon die er nog lekker op schijnt
007.jpg008.jpg009.jpg011.jpg012.jpg
groeten mediwiet
Comment
Comment