Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• skunk123
    replied
    Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

DSCN2271.jpgDSCN2272.jpgDSCN2273.jpgDSCN2274.jpgDSCN2275.jpgDSCN2276.jpgDSCN2278.jpg
    Ik ben net even bij een van mijn planten gaan kijken. Dit is een White widow, deze heb ik in April geplant. Ik schat dat die ergens eind Augustus is gaan bloeien. De trichomen lijken Milky/amber maar ik vind het maar moeilijk te zien. Ik heb ze net bekeken ter plaatse met een microscoop 60/100X vergroting. Wat zal ik eens doen. Oogsten of nog even wachten... Wat denken jullie?

Leave a comment:

• skunk123
    replied

Oorspronkelijk geplaatst door B2N View Post
    boer zijn kuil is leeg dus die heeft gedeeltelijk geoogst om het vee eten te kunnen geven . mais begint langzaam dorsklaar te worden
    vanaf mid-eind volgende week zullen de loonwerkers 'snachts de velden dorsen

hoe gaat het met je overgeplante dames ? Blaadjes weer omhoog of krijgen ze de schok niet verwerkt?
    ze zijn door de schok heen volgens mij. De blaadjes hangen niet meer. Ik ben ze ook elke dag water gaan brengen. Nu is het wel even goed zo denk ik. Ik wacht nu een paar dagen. Het regend nou toch zo nu en dan. In het begin dacht ik even dat ze het niet zouden halen. Ik denk wel dat het wel een week van mijn bloeiperiode kost. Ze zullen nu wel iets langer moeten staan.

Leave a comment:

• member16666
    replied

boer zijn kuil is leeg dus die heeft gedeeltelijk geoogst om het vee eten te kunnen geven . mais begint langzaam dorsklaar te worden
    vanaf mid-eind volgende week zullen de loonwerkers 'snachts de velden dorsen

hoe gaat het met je overgeplante dames ? Blaadjes weer omhoog of krijgen ze de schok niet verwerkt?

Leave a comment:

• skunk123
    replied

Oorspronkelijk geplaatst door lucasvda View Post
    amai jij hebt geluk gehad!!
    SUCCES MAN!
    inderdaad. Ik snap het wel niet. Die boer is nog altijd niet verder gegaan met maaien. Maar goed, ze kunnen nu fijn verder groeien. Ze hadden het wel erg zwaar de eerste dag na de verhuizing. Nu gaat het weer goed

Leave a comment:

• lucasvda
    replied

amai jij hebt geluk gehad!!
    SUCCES MAN!

Leave a comment:

Bezig...