Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. Is ook mijn eerste keer dat ik ga proberen te kweken. Ik had tijdje geleden wat zaadjes van een collega gekregen, maar daar is niets van ontkiemd. Achteraf zei hij dat hij de zaadjes enkele jaren geleden in een souvenirshop in Amsterdam had gekocht. 20 zaadjes voor een 10 euro. Mja, was te denken dat dat hopeloos was.
Maar ik geef niet graag op, en heb vorige week dus wat zaadjes via een webshop aangeschaft. Ik besef dat ik aan de late kant ben; maar ben ook tevreden met een bescheiden opbrengst.
Het volgende heb ik gekocht:
10x Nadia regulier
5x AK47 Automatic feminised (autoflower)
5x Easy Sativa feminised
Heb ze vandaag aangekregen en zonet de helft in natte watten gelegd; en de andere helft in potjes met licht bevochtigde stekgrond.
De watjes heb ik in een wegwerp tupperware-achtig doosje gestoken, met dekseltje erop. Moet ik daar gaten in prikken, of is dat niet nodig voor het ontkiemen?
Maar ik geef niet graag op, en heb vorige week dus wat zaadjes via een webshop aangeschaft. Ik besef dat ik aan de late kant ben; maar ben ook tevreden met een bescheiden opbrengst.
Het volgende heb ik gekocht:
10x Nadia regulier
5x AK47 Automatic feminised (autoflower)
5x Easy Sativa feminised
Heb ze vandaag aangekregen en zonet de helft in natte watten gelegd; en de andere helft in potjes met licht bevochtigde stekgrond.
De watjes heb ik in een wegwerp tupperware-achtig doosje gestoken, met dekseltje erop. Moet ik daar gaten in prikken, of is dat niet nodig voor het ontkiemen?
Comment