Re: kweekverslag: guerilla firsttimer (NADIA, AK47 af, EASY SATIVA)
Nog eens een update.
Gisteren naar 3 vd 6 spots gaan kijken.
Autoflowers staan al tijdje in bloei; maar bij de rest is er nog niks van bloei te bespeuren. Niet bij de Nadia's, en niet bij de Easy Sativa's. Is dit nog normaal?
Spot 2.1: Easy Sativa, aangebeten door slakken, denk ik. Heb nog wat korrels gestrooid. Ziet er voor de rest ook niet zo gezond uit.
Spot 2.1: Nog een ES. Ook nog geen halve meter hoog.
Spot 2.1: AK47 autoflower. Helemaal niet omhoog gekomen. Zo'n dikke 10cm; heeft wel bloei.
==> Denk dat dit geen goede spot is. Grond waarschijnlijk te vochtig/nat. Te vermijden spot in de toekomst.
Spot 2.2: Een Nadia en een AK47 auto
Spot 2.2: Close-up van de AK47
Spot 2.2: Nog geen geslacht/bloei te merken bij de Nadia. (sorry, slechte foto)
==> Deze spot valt mee qua groei en bloei.
Spot 2.3: 2 Nadia's en een ES
Spot 2.3: ES toch een meter 20 hoog
Spot 2.3: Ook hier nog geen enkel teken van geslacht/bloei
==> OK spot, wat betreft groei vooruitgang.
Waar ik me dus het meeste zorgen over maak, is het feit dat er nog niks in de bloei staat van de Nadia's en de Easy Sativa's. Is dit nog normaal??
Nog eens een update.
Gisteren naar 3 vd 6 spots gaan kijken.
Autoflowers staan al tijdje in bloei; maar bij de rest is er nog niks van bloei te bespeuren. Niet bij de Nadia's, en niet bij de Easy Sativa's. Is dit nog normaal?
Spot 2.1: Easy Sativa, aangebeten door slakken, denk ik. Heb nog wat korrels gestrooid. Ziet er voor de rest ook niet zo gezond uit.
Spot 2.1: Nog een ES. Ook nog geen halve meter hoog.
Spot 2.1: AK47 autoflower. Helemaal niet omhoog gekomen. Zo'n dikke 10cm; heeft wel bloei.
==> Denk dat dit geen goede spot is. Grond waarschijnlijk te vochtig/nat. Te vermijden spot in de toekomst.
Spot 2.2: Een Nadia en een AK47 auto
Spot 2.2: Close-up van de AK47
Spot 2.2: Nog geen geslacht/bloei te merken bij de Nadia. (sorry, slechte foto)
==> Deze spot valt mee qua groei en bloei.
Spot 2.3: 2 Nadia's en een ES
Spot 2.3: ES toch een meter 20 hoog
Spot 2.3: Ook hier nog geen enkel teken van geslacht/bloei
==> OK spot, wat betreft groei vooruitgang.
Waar ik me dus het meeste zorgen over maak, is het feit dat er nog niks in de bloei staat van de Nadia's en de Easy Sativa's. Is dit nog normaal??
Comment