Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

This is guerilla!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: This is guerilla!

Bij de spotkeuze kijk je of er natuurlijk water in de buurt voorhanden is of nog idealer, plant daar waar ze zelf water vinden. De bodem rondom je plant goed mulchen helpt ook tegen te snel droog staan. Ik heb al gasten zeilen zien spannen om regenwater op te vangen maar dan maak je naar mijn mening enkel uithangborden, kijk hier kweekt men.

Comment

ah ***, net even bos spot bezocht, alles is opgevreten door slakken en er lag een MUUR aan korrels maar de slijmsporen liggen op en over alles, niets meer te redden :mad:
      Voor wie slakkenkorrels uit de action gebruikt, smijt je planten maar direct in de vuilbak.
      Die korrels werken voor geen ****

vertuurd men mijn ipheune

Comment

Paar biervalletjes in de buurt van je plantje ingraven. Snails love donkerbier.

Comment

mini update
          spot walhalla
          alles kapot op 1 na, overal slakkensporen en slijm...
          #flint hoelang gaan biervallen mee?

Comment

Bier vallen een dag of 3-4! Er staat hier ergens een topic (ik haat slakken) met enkele goede tips grinder! Zeker voor guerrilla!

Verstuurd vanaf mijn C2105 met Tapatalk
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

bedankt gdog maar met 3-4 dagen ben ik daar dan iets mee voor guerilla?

Comment

Twee koper draden met een batterij, zoals aangedragen door QnQ in een ander slakken topic.

Lijkt me ideaal.... kill the motherfuckers...

Comment

Kopertape werkt ook perfect. Had het zelf van tevoren ook niet verwacht, maar er komt echt geen slak over heen. Voor de zekerheid strooi ik ook nog wat slakkenkorrels. Met dit weer zijn ze trouwens ,gelukkig, niet echt actief. Die beestjes kunnen het idd aardig verzieken...
                  2015 - Autoflower buitenkweek + Hollands Hope guerilla

Comment

momenteel die met de batterij aan het testen, werkt het beste tot nu toe denk ik, maar is momenteel iets te duur om voor al mijn planten te.doen :mad:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grinderke View Post
                      mini update
                      spot walhalla
                      alles kapot op 1 na, overal slakkensporen en slijm...
                      #flint hoelang gaan biervallen mee?

Zoon schoteltje bier is natuurlijk snel verdampt maar maak je zoon emmer waar een boel meer donkerbier in kan gaat wel een week of twee mee voordat dat geheel verdampt is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                        Zoon schoteltje bier is natuurlijk snel verdampt maar maak je zoon emmer waar een boel meer donkerbier in kan gaat wel een week of twee mee voordat dat geheel verdampt is.
                        Gaan alle slakken ook echt op de bierval af en niet op je plant?
                        Er hoeft maar 1 AA slak tussen te zitten en je bent het haasje met je jonge plantjes...
                        Verslag: 2e n00b binnen kweek, cookie kush
                        Verslag:
                        1e n00b binnen kweek...
                        Verslag: Ex- balkon, nu guerilla kweek vermoord door slakken

Comment

Die garantie kan ik je niet geven maar de slakken ruiken het donkerbier van verre. Je zet dus een slakkenbierval ook niet pal langs je plant maar in de buurt ervan. Je vankt er zo wel een heleboel weg in ieder geval. Nooit alles op 1 kaart spelen dus ik zou naast de bierval ook de andere middelen zoals koperkragen of kopertape, truck met de 2 draden en 9 volts batterij enz inzetten. Zelf ben ik tegen het gebruik van slakkenkorrels want zo onschuldig als wat men je op de verpakking voorschotelt is het echt niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                            Die garantie kan ik je niet geven maar de slakken ruiken het donkerbier van verre. Je zet dus een slakkenbierval ook niet pal langs je plant maar in de buurt ervan. Je vankt er zo wel een heleboel weg in ieder geval. Nooit alles op 1 kaart spelen dus ik zou naast de bierval ook de andere middelen zoals koperkragen of kopertape, truck met de 2 draden en 9 volts batterij enz inzetten. Zelf ben ik tegen het gebruik van slakkenkorrels want zo onschuldig als wat men je op de verpakking voorschotelt is het echt niet.
                            thx, dat van die slakkenkorrels had ik gelezen ja. zit goedje in dat ook wormen dood, maar ook honden/katten en vogels gaan er dood aan als ze er teveel van eten.
                            En aangezien de hulpstof graan is, is dit aannemelijl dat die het gewoon opeten als ze het vinden.
                            Verslag: 2e n00b binnen kweek, cookie kush
                            Verslag:
                            1e n00b binnen kweek...
                            Verslag: Ex- balkon, nu guerilla kweek vermoord door slakken

Comment

De vraag is ook, wil je onschadelijke korrels?
                              die uit de action zijn onschadelijk (vermalen kattebak korrels), zodat een slak zich vastzuigt op die (droge)korrel, anderzijds vanaf het regent werkt dit.dus niet.
                              bij mij heeft dit me meer dan de helft van mijn planten aan slakken gekost.
                              voor mij dan toch liever geen "onschadelijke"

Comment

Yep wil je 100 % geen slakken? ---> kopertape.

Heb ik ook en werkt perfect, is alleen wel 5 meter voor een 10tje maar dat kan je ook door de helft doen en dan heb je al 10 meter dus zo duur is t opzich ook niet
                                Buitenkweek 2013: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...itenkweek-2013

Comment

Bezig...
                                X