Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

guerilla ontkiemen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

guerilla ontkiemen?

Korting op 420shop
    ga dit jaar weer een paar guerilla spots aanplanten
    enige waar ik altijd mee zit is wat is nou de beste manier om plantjes op een guerilla spot te krijgen?
    op de spot ontkiemen in potten, thuis ontkiemen en plantjes naar de spot brengen, zaden in de grond etc..

vorig jaar liet ik de plantjes thuis opkomen en bracht ik ze daarna naar de spot, dat ging niet heel erg lekker daarom vraag ik jullie nu wat uit jullie ervaring de beste manier is

groetjes

https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mp-Auto-Bubble hier zien jullie er misschien iets van terug
    Last edited by poepzak200; 28 April 2015, 10:51.
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Re: guerilla ontkiemen?

Ik zelf groei voor in 12l emmers en 6.5 liter potten...heb de middelen makkelijk de planten te vervoeren,....emmers kan ik tillen en de 6,5 liter potten zet ik in vuilniszakken waarme ik naar mn spots wandel.

Comment

Ik heb die van mij dit jaar bij mijn thuis ontkiemd, en ze vervolgens rechtstreeks in de grond gezaaid.

Comment

wat i k zou doen . is kweekbakjes nemen vaak gratis bij een (tuincentrum) Meestal worden ze weggegooid
        je kunt ook lege eierdozen gebruiken wat je wil.
        thuis ontkiemen en plantjes naar de spot brengen
        zaad 'rechtstreeks in de grond met
        guerilla zou ik niet doen

Comment

Want dat is boze grond ofzo ?

Kweek ze dan gewoon thuis op, buiten in limonadebekertjes ofzo.
          Niet binnen onder een lamp, dan krijgen ze een opdonder zo gauw je ze buiten zet.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Zouden deze niet ideaal zijn? http://www.seedo.nl/images/24%20stuk...6cm%20rond.jpg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mascwarta01 View Post
              nah die dingen zijn echt vreselijk naar mijn mening. Als je ze wil overpotten gaat dat vaak slecht omdat de wortels door dat potje heengroeien. ( daar is t ook voor bedoeld) maar dat kost ze toch redelijk wat energie waardoor ze in de beginfase een klein achterstandje oplopen. Plus dat ding zit vol met voedingstoffen waar een beginnend plantje totaal geen behoefte aan heeft. Wat betreft je vraag over ontkiemen on the spot. Kun je doen, naar mijn ervaring het beste als je thuis niet echt kunt voorgroeien, maar zorg er echt voor dat er geen merels of slakken bij kunnen komen.

Comment

Ik ontkiem er ook enkele op de spots zelf! Gewoon je grond om scheppen, een klein kuiltje maken en vullen met potgrond (os vaak luchtiger dan bosgrond) en daar je zaadje in leggen! Ik zet er dan een halve fles over als beveiliging tegen beesten en om de vochtigheid goed te behouden
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

Bezig...
                X