Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Newbie goes guerilla: 5x pineapple chunk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Newbie goes guerilla: 5x pineapple chunk

    Korting op 420shop
    Dag allen,

    Al jaren loop ik rond met de gedachte om eens wat wietplantjes neer te zetten... Vorige jaren toch steeds afgehaakt maar dit jaar moet het gebeuren: we gaan guerilla!

    Gisteren maar eens op het fietsje gestapt op zoek naar spots en 2 of 3 wat ik denk geschikte locaties gevonden! Water in de buurt, afgelegen, zonnig.. Ik zal morgen eens wat foto's maken!

    Ik verwacht overmorgen de zaadjes en dan kan hopelijk het feest beginnen!

    Stay tuned!
    Last edited by Coone; 29 April 2015, 19:03.

    #2
    Re: Newbie goes guerilla: 5x pineapple chunk

    Daar zijn we weer met een update!

    Morgen komen de zaadjes binnen dus vandaag maar eens wat voorbereidingen getroffen!
    Naar de Welkoop gereden en een zak zaai en stekgrond, een paar zakken kokos potgrond en een propagator aangeschaft.

    De bedoeling is om de zaadjes tussen watten te laten ontkiemen, dan de zaai en stekgrond in en in de propagator ermee. Dit is eigenlijk alleen zodat ik bij slecht weer de kap erop kan doen, met mooi weer komen ze zonder deksel in de zon te staan..

    Dan ben ik vandaag ook maar eens naar mijn spot gefietst met de zakken grond in mijn fietstassen en een opvouwbare legerschep mee
    Spot bevindt zich in een klein bosje waar ik een mooie open plek vond. Bosje ligt aan een zeer rustig boerenweggetje met een fietspad erlangs maar daar zullen niet veel mensen over fietsen..

    Hier een paar foto's:
    IMG_20150501_153530579.jpgIMG_20150501_153537908.jpgIMG_20150501_153544625.jpgIMG_20150501_154456563.jpg

    Tot slot nog even dit:
    Op de spot vond ik zeer veel plantjes die voor mij als "extreem beginneling" behoorlijk veel op onze gewenste plantjes lijken.. Gezien het aantal dat ik er verspreid vond lijkt het me niet dat iemand me voor is geweest en dat het lookalike's zijn dus ook hiervan nog twee foto'tjes

    IMG_20150501_154014913.jpgIMG_20150501_154711592.jpg

    Dit was het voor vandaag!
    Binnenkort volgen de foto's van het ontkiemen en het opgroeien van de vrouwtjes

    Greets

    Comment


      #3
      Re: Newbie goes guerilla: 5x pineapple chunk

      Volgens mij is er iemand je wel voor geweest. Dat zijn toch wietplantjes volgens mij. Alleen zijn de lobblaadjes aangevreten.

      Thugz
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

      Comment


        #4
        Re: Newbie goes guerilla: 5x pineapple chunk

        Misschien wilde hennep? Anders is je plek al gevonden :s
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

        Comment


          #5
          Re: Newbie goes guerilla: 5x pineapple chunk

          Of bijv. (herma?)zaden van een kweekje van vorig jaar ?
          De lobbladeren wijken wel af, dus ik vermoed dat het iets anders is.

          Als je zo'n zaailing fijn wrijft tussen je handen en het ruikt naar wiet, dan is het wiet, of hennep
          Maar hennep groeit niet zomaar in het wild hier, dat moet ergens vandaan komen.
          Heb je op het hele perceeltje helemaal niets gevonden wat op een eerdere kweek wijst ?
          Vaak zijn er wel wat aanwijzingen te vinden, qua afval, potten, een paadje, afgebroken takken enz enz.
          Anders is het toch iets anders, kijk om je heen, welke grote planten staan er die zaden kunnen verspreiden ..
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Newbie goes guerilla: 5x pineapple chunk

            Zeer raar ja, de lobbladen wijken toch wel erg sterk af, is volgens mij geen cannabisplant.
            I'm high, but I'm grounded.

            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: Newbie goes guerilla: 5x pineapple chunk

                hahahahahahahahahaha, dat is balen ja
                Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                Comment


                  #9
                  Re: Newbie goes guerilla: 5x pineapple chunk

                  Haha. Leuke moeder zeg. Wilde ze geen bloemetje voor moederdag die speciaal voor haar gekweekt is? Suc6
                  Keep em green

                  Comment


                    #10
                    Re: Newbie goes guerilla: 5x pineapple chunk

                    Lol haha ondertussen al zaadjes kunnen ontkiemen?

                    Comment


                      #11
                      Re: Newbie goes guerilla: 5x pineapple chunk

                      ga ervoor man, wel jammer van die kiemen die nu in de vuilbak liggen

                      Comment

                      Bezig...
                      X