Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
iemand anders zijn spot gevonden.
Collapse
X
-
Re: iemand anders zijn spot gevonden.
Kwam net dit tegen,
Wat moeten we hier toch mee? Ff opruimen gaat nie lukken al jeuken mijn armen enorm. Ben je lekker bezig kikkertjes te redden staat meneer agent en dan krijg je de schuld ook nog van die bende. Zullen we meteen maar bij je thuis gaan kijken..
image.jpgimage.jpgimage.jpg
Schat 50 potten aarde ongeveer, verderop is ook een 200 liter ton gedumpt en het water geeft nu van die olie kleurtjes.
Triest..Last edited by Greyvol; 14 May 2015, 12:08.
Comment
-
Ben het eens met QnQ greyvol. Contacteer de boswachter of de politie en vraag dan of je die boel mag opruimen als je dat zou willen.
Dit is echt trieste shit.
Je kan dan wel zelf niet in die omgeving gaan kweken.
Maar anderzijds wordt deze trieste shit wel veroorzaakt door het kutbeleid van de regeringen.
Comment
-
Dacht ik dus ook, dumpafval van een binnenkweek. Zo te zien knipavondje gehad, kfc met red bull en afval snel ergens dumpen. Het risico voor die gasten is toch veels te hoog om van die domme fouten te maken. Afval in de auto tillen, vervoeren en ergens achteraf dumpen. Niet al te snugger toch. kfc is hier minstens 30 km afstand vandaan, en zo'n 200 liter blauw vat nogal opvalt. Het is geen bos maar een prive terein wat tekoop staat met maar 1 lange toegangsweg. Je moet altijd terug over hetzelfde pad. Die potgrond kan toch in dat blauwe vat en kun je toch weer hergebruiken. Nee, we laaien die zooi in en flikkeren het wel ergens neer. Misschien kicken die daar op. Een jaar lang bosruimen is veels te weinig voor die gasten, dat snappen ze niet. Dat blijkt wel uit de manier van handelen, te dom. Maar waarschijnlijk wel crimineel gezien de omvang..
Comment
-
Ben ik nou gek of
Bij mij in de buurt is een klein bos. Maar overal waar een goede plek zou kunnen zijn zijn mensen mij voor geweest. Overal zie ik afgehakte takken en bomen om licht te krijgen. Lijkt wel of criminelen heel het bos uitgehakt hebben.
Ik vraag me wel af hoe ze takken op 5 meter hoogte afzagen
20150514_091959.jpg
20150514_091950.jpg
Slecht te zien maar top van deze boom is afgezaagd ( Hoe? ??)
Mvg
Ronal
Comment
Comment