Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

fresh guerilla!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    fresh guerilla!

    Korting op 420shop
    hallohallo.Ik ben hier net nieuw op jointjedraaien! Maar ik wil al wel vast een toffe kweekverslag het leven in brengen! Ochtends heel vroeg, de deur uit.en uren lang gezocht voor een toffe plek!google maps erbij, en overal geweest!en toen kwam ik uit bij een geweldig bos!wat ik ga planten? 10 x royal dane 10 x henkes lolland (regulier)als je er vanuit gaat dat 50% man is hou ik er dus 10 over. -(1/2) die dood gaat!dus zelf ben ik heel blij als ik 5 gezonde plantjes krijg. meer is natuurlijk ook welkom Even snel een beschrijving van mijn spot! het is een bos, naast een klein dorpje! 1 gedeelde word beheerd door een niet zo leuke boswachter (ken hem aangezien mijn moeder het leuk vind om wilde kruidens te zoeken. en die man totaal ging bitchen omdat ze iets wou plukken ) en het andere gedeelde is van een instantie, wat dus minder word onderhouden. en dat is waar ik mijn plantjes neer ga zetten! er komen wel wandelaars en mensen met mountainbikes. maar dat is het ook wel! vooral mensen van boven de 30.. en zo nu en dan een paar kinderen. Om mijn spot te bereiken moet je eerst op een normaal pad, dan ga je een ander pad op. en dan ga je van het pad af. en kom je uiteindelijk op mijn prachtige spot, vol met varens en zon! ik heb ook besloten om niks aan de grond te doen, het is vrijwel perfect. er groeien varens, doornstruiken en brandnetels. en de grond is goed vochtig!... zaadjes zijn helemaal ontkiemt, en gaan morgen ook lekker de grond in. Ik doe niet aan voorgroeien! ze gaan morgen 0.5 cm te grond in en zal iedere week 1x of 2x langslopen! voor een update of wat leuke fototjes. Ook heb ik 1x wide widow auto in mijn achtertuin staan en nog 2x royal dane en 2x henkes lolland.hier wat fototjes van/rondom de spot

    11167807_869189489786562_1335583487896414451_n.jpg
    spot 1


    11204954_869189309786580_8502629165183683650_n.jpg
    spot 2


    11248342_869189263119918_3074995924779132801_n (1).jpg
    spot 3

    pad naar spots;

    22188_869189466453231_760093464519827733_n.jpg

    Welke spot(s) vinden jullie het beste?

    het liefst wil ik er 2 gebruiken!


    Dat was het voor nu!n ik hou jullie op de hoogte!

    #2
    Re: fresh guerilla!

    Is er wel genoeg licht op deze spots? Op de foto's zie ik enkel schaduw?
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

    Comment


      #3
      Re: fresh guerilla!

      op de spots is genoeg licht! (voor zover ik weet)
      maar er is wel veel schaduw in het bos hier, het zijn net open stukjes.. dus ben wel blij dat ik ze gevonden heb.
      aangezien er hier in de buurt niet veel te vinden is!

      Comment


        #4
        Re: fresh guerilla!

        Ok, zeker je planten zoveel mogelijk in het licht zetten. licht=gewicht
        I'm high, but I'm grounded.

        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

        Comment


          #5
          Re: fresh guerilla!

          Let op dat je zelf geen pad maakt, als je zo vaak langs gaat.

          Hopelijk zit je ver genoeg van de wandelaars.
          Om ze te ruiken, hoeft men de plantjes niet te zien.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: fresh guerilla!

            het is aan alle kanten ongeveer 25 meter, de kant richting te varens is ongeveer 50/60 door dichte bos heen.
            ik wil ze ook echt tussen de varens zetten zodat ze als mensen er langs lopen, niet gelijk hebben van; hey dat zijn wietplanten.

            verder had ik gehoord dat royal dane een denne geur heeft? iemand ervaring hiermee? en henkes lolland die zou je toch pas laat moeten ruiken?

            Comment


              #7
              Re: fresh guerilla!

              niet vergeten dat varens graag op vochtige plaatsen staat! vaak met niet direct zonlicht!
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

              Comment


                #8
                Re: fresh guerilla!

                Thanks voor de reacties mensen!

                Even een kleine update,

                Beladen met verrekijker. Een 10 liter waterkruik. En schepjes van de action

                Heb ik Gister ongeveer 14 ontkiemde zaadjes in de lekkere volle bosgrond gestopt. Dit was mijn aller eerste keer. En ik werd een beetje paranoid. Hebben jullie daar wel eens last van? Maarja het is goed gelukt! Heb wel voor andere spots gekozen. Omdat dat gewoon beter voelde. Van 1 spot weet ik niet zeker of ze het gaan overleven. Maar van de andere spot.. ik schreeuwde om de zoveel tijd. (Niet letterlijk) omdat ik in de bramen struiken stond. Cargo pants zijn in zulke situaties wel fijn.

                Maarja, ik ben van plan om volgendeweek nog 30x duckfoot te planten. (Regulier) met de hoop er ongeveer. 7 over te houden.


                Ik zal volgendeweek even fototjes posten! Want nu zitten ze nog onder de grond, of er net boven. Dus dat is niet zo bijzonder.

                Weten jullie toevallig, waneer mijn plantjes echt op een plant gaan lijken? Ben met zulke dingen soms wat ongeduldig.


                Have a nice day!!

                Comment


                  #9
                  Re: fresh guerilla!

                  Leuk dat je een kweekverslag bij houdt! Iedereen is wel beetje paranoia dat zorgt ervoor dat je kritisch bent en creatief ! Als je niet 100% goed voelt bij een bepaalde plek dan zoek je beter een andere, heb ik ook gedaan dat duurt wel enkele weken voordat ze eruit zien als wiet


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment


                    #10
                    Re: fresh guerilla!

                    Neem je het voor de eerste keer niet wat grootschalig aan ? Zou gewoon 3 autoflowertjes zetten ofzo en daar dit jaar zoveel mogelijk van leren ! Maar veel geluk !


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                      #11
                      Re: fresh guerilla!

                      Het is guerrilla eh panza! De kans dat je van 3auto's iets af haalt is naar eigen ervaring maar klein!
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

                      Comment


                        #12
                        Re: fresh guerilla!

                        Ik denk dat ik liever enorm veel plant. Op de hoop dat een paar het overleven. Dan dat ik er 3 plant en ze allemaal dood gaan.. het zou natuurlijk wel grappig zijn als het hele bos opeens vol zou staan...tjah. daar heb ik nog niet over nagedacht. Maar ik ga er vanuit dat het aantal wel gehalveerd word. Heb ook nog 5 plantjes achterhuis staan, een beetje als back- up. Ik zal zo even fotos maken van de nieuwe spot. Want eerlijk gezegt. Weet ik niet 100% meer waar ze staan. Ben de spots al eerder kwijt geraakt. Maar dat kan ook iets goeds zijn. weet iemand toevallig hoeveel planten in een vuilnis zak passen? Dan heb ik het over de buds ofcourse. Want ik en mn medekweker. Zijn bijden mobiel op de fiets... en mn huis is toch dik een kwartier fietsen.


                        Naja thanks voor de reacties en ik zal jullie op de hoogte houden!

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Oh trouwens, wat ook handig is, als je een toffe spot hebt gevonden.. op whatsapp kan je je locatie
                        Doorsturen. Dus dan heb je de precieze plek op kaart staan

                        Comment


                          #13
                          Re: fresh guerilla!

                          Als je twijfelt over je guerrila plek, kun je ook vuilniszakken van huis meenemen en op je plekje gooien. Als ze na 1 week er nog liggen kun je er vanuit gaan dat niemand daar komt.

                          Comment


                            #14
                            Re: fresh guerilla!

                            Ik denk gewoon dat als je 20 planten gaat zetten dat je eerder op goed geluk gaat kweken, als je nu bijvoorbeeld maar 3 - 5 planten hebt, dan leer je wel uit de fouten die je maakt, je leert wat ze wanneer nodig hebben, als je gewoon 20 planten neer zet ben je gewoon op wat geluk bezig en weetje op het eind van de kweek niet wat je goed en slecht hebt gedaan. Zo denk ik dan ;p maar dit is geen kritiek hoor, denk dat iedereen een eigen stijl van kweken heeft.

                            Comment


                              #15
                              Re: fresh guerilla!

                              hallo mensen!

                              ben weer terug van het bos.
                              weer een mooie spot erbij! en er zijn ook al 3 plantjes opgekomen

                              11113633_869949476377230_4866676663407665375_n.jpg
                              Ik post maar 1 plantje.. want ze lijken toch allemaal op elkaar!

                              11100501_869949536377224_5377324488318686989_n.jpg
                              helemaal de drek in gezakt onderweg naar mn spot.

                              16488_869949496377228_1042645702901626436_n.jpg
                              een schram kan er ook wel bij... klote bramen struiken...

                              11012080_869949719710539_2330637611168602516_n.jpg

                              iemands "kweekje'gevonden.. heel apart?? wilde aardappel?

                              10995350_869949649710546_5153529035515578328_n.jpg

                              uiteindelijk een nieuwe spot gevonden. dat kale stuk. zat vol met planten.
                              ga er binnenkort nog even aan de slag. het lijkt klein. maar er kunnen makkelijk 12 planten staan!






                              have a nice day everyone!

                              Comment

                              Bezig...
                              X