Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Is er daar niet erg veel schaduw op die laatste spot? en ja, in het begin was ik ook enorm paranoia. Maar hoe langer je het doet, hoe meer je ervan begint te genieten om bij je planten te gaan
Bedankt! Heb mezelf even grondig gecontroleerd, en bleek er toch 1 te hebben.. vieze beesten
@Planter
Op het moment van de foto is er niet veel zon,
Maar het is een open stuk, er komt over het algemeen veel licht!
Verder krijg ik morgen nieuwe zaadjes binnen en hoop ik op die spot er 12 neer te zetten.
Heb ze aardig goedkoop van iemand gekocht..een deens buitensoortje. Aleen hij wist niet meer wat het was. Ivm met meerdere deense soorten.
Altijd leuk zo'n verassings pakket.
Waneer beginnen ze eigenlijk echt op planten te lijken? Want dit vind ik persoonlijk niet heel veel aan..het lijkt net alsof er niks gebeurt. Maar dat ligt waarschijnlijk gewoon aan mezelf
ik zal zo even naar het bos, kijken of mn planten het nogsteeds doen. en eventueel wat water geven.
nu het volgende: ik heb zaden bij iemand besteld (50 voor 17.50) van een deense soort.
maar ik maak m'n post open. en ik tref een zakje vol verpulverde zaden aan. ik heb er 10 uit gehaald, die wel redelijk waren.
maar zelfs die waren het niet waard... zouden jullie dit pikken? ligt dit aan de kweker zelf? of ligt het aan het vervoer?
super balen. want op het moment vind ik 17.50 best nog wel wat.
ik kwam bij de eerste spot, 9 planten.. weg.. naja plantjes, maarja. dus die zijn dus of dood gegaan of kapot gemaakt.
bij de tweede spot stonden nog 2 plantjes heel vredig.
maar ongeveer 10 meter verder vond ik wat verontrustends... een lange geslepen stok. in de grond gezet. door iets of iemand.
dus ergens ben ik bang, dat diegene dat voor een reden heeft gedaan.
^ Mmm..ik zoek al dik twee jaar informatie op,
En dit is MIJN kweekverslag, dus dan heb ik in MIJN kweekverslag toch wel recht om dingen te vragen? Niemand verplicht je om op (jou woorden) zogenaamde "alsof de wereld vergaat bij een dode weedplant topics te kijken of te antwoorden. Dat doe je zelf
Take it or leave. I don't care, ik ga gewoon lekker verder met waar ik gebleven ben.
Jammer van die plantjes ik zou ze eerst op de plek desnoods even voorgroeien in potjes doen wij ook en als er iemand op de plek is geweest moet je eigenlijk nieteens daar beginnen maar je kan het altijd proberen en nog ff een plekkie erbij doen je kan bvb ook op veel plekken 1 plantje neerzetten valt t niet erg op
Comment