Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

fresh guerilla!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: fresh guerilla!

    Die verpulverde zaadjes is de schuld van de verzender.
    Die moet dat gewoon beter verpakken, bubbeltjesenveloppen zijn niet 100% safe. Ik zou dat zeker niet pikken.
    Ik verzend zaadjes altijd in een brievenbusdoosje, maar dat kost een paar dubbeltjes extra.

    Over je guerillaplek.
    Iets anders zoeken natuurlijk.
    Je kunt daar niet op je gemak plantjes groot laten worden.
    Straks gaat alles goed, wil je gaan oogsten, heeft iemand anders al voor je geoogst.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #32
      Re: fresh guerilla!

      Zou misschien ook wel even een ander plekje zoeken als je bijna zeker bent dat er iemand langs is geweest..
      Blijf idd gewoon posten en trek je van andere gebruikers nieks aan, gewoon fotootjes blijven posten! Ben benieuwd!

      Comment


        #33
        Re: fresh guerilla!

        Haal die foto van je envelop eens weg, met een beetje moeite kan ik morgen bij je op de koffie komen
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #34
          Re: fresh guerilla!

          Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
          Haal die foto van je envelop eens weg, met een beetje moeite kan ik morgen bij je op de koffie komen
          Lol, die heeft een punt! Zou die er ook wel af halen...

          Comment


            #35
            Re: fresh guerilla!

            Hey mensen!..

            Pff dat is al even geleden.
            Ik zal de foto van de envelop straks even verwijderen. Hij staat er nu toch al zo lang op.


            Even een update, in het bos zijn vrijwel alle planten dood. Behalve 1. Maar die is niet veel gegroeid. Dus misschien kijk ik over een maandje weer als hij er nog staat.

            Het is toch niet zo makkelijk als ik dacht. Ik had nog 1 spot waar ik dacht dat ik wel kon planten. Totdat ik een schep in de grond deed en vrijwel gelijk tegen wortels liep te scheppen. Dusss ik ben nu lekker over gegaan op de tuin! Werkt helemaal prima voor mij.

            [


            Het zijn er nu wel meer dan 5.. maar ik plant erop dat er een paar dood gaan. En mannetjes zijn.


            Wat vinden jullie ervan? Tot nu toe? De grootsten zijn nu 1.5 week. En de kleinste plantjes ongeveer 2/6 dagen

            Comment


              #36
              Re: fresh guerilla!

              Ik zie geen foto's
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                #37
                Re: fresh guerilla!

                oops, ik zie het nu pas!

                dit zijn m'n drie grootste planten tot nu toe.

                11541270_883445925027585_1400658182_n.jpg
                1e; ziet er goed uit volgensmij, zit in de volle grond.. maar ik snap niet waarom de kleinste bladeren zo misvormt zijn.. wat kan ik hier aan doen? afknippen? ze waren eigenlijk al zo sinds ze nog heel klein waren, er was ook een stuk van het blad weg.. maar ik weet zeker dat er geen schadelijke insecten bij zijn gekomen.


                en dit is de tweede...zelfde probleem. de nieuwste bladeren zien er vreemd uit. de rest van de plAnt ziet er wel goed uit.

                11269592_883445911694253_242131660_n (1).jpg



                en dit is m'n mooiste. zit in een 10 liter pot (te klein?) iets dunnere stam dan de anderen. maar de bladeren zijn mooi.

                11541249_883445821694262_1325676571_n.jpg

                overige foto's 11655276_883445808360930_1530011525_n.jpg

                Comment


                  #38
                  Re: fresh guerilla!

                  Heb inmiddels die twee gekilled.
                  Ze waren te zwak, dus nu heb ik een paar nieuwe. En daar ben ik zeer tevreden over.
                  Die ene, in de 10 liter pot, begint een reus te worden. Ik heb die foto een week geleden gepost, moet je nu eens zien!!

                  CAM03591.jpg

                  Comment


                    #39
                    Re: fresh guerilla!

                    Mooi zo !
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment

                    Bezig...
                    X