Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn Gruerilla kweek 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Mijn Gruerilla kweek 2015

Bedankt ! hopelijk doen ze het goed.
    Kan nu normaal gezien 1 maand niet meer gaan checken spannend !!

grtzz

Comment

Dat is 1 van de leukste dingen aan guerilla die er is, gewoon de natuur een maandje d'r werk laten doen...en over een maand vol spanning weer naar de spot gaan.

Comment

Heb gisteren toch nog wat tijd gevonden om te gaan kijken.
        De fruit spirit is terug 20 cm gegroeid ! Het lijkt mij door al de topjes af de doen dat de plant een grote groeispurt krijgt.
        Verder heb ik toch weer wat rotte bladeren moeten verwijderen door toprot...
        2015-06-21 15.36.11.jpg2015-06-21 15.31.16.jpg2015-06-21 15.36.51.jpg2015-06-21 15.33.00.jpg2015-06-21 15.35.50.jpg
        Wat mij ook opvalt is het gekruld blad die een raar zicht geeft. Zou dit ook komen door het reveggen ?

De OG kush doet het ook mooi
        2015-06-21 15.41.17.jpg2015-06-21 15.41.27.jpg

grtzz
        Last edited by martn420; 22 June 2015, 14:04.

Comment

Jammer van de toprot ! Is er zo weinig ventilatie op de spot ?
          Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

ja eigg, wel jammer want voor de rest zien ze er mooi uit.
            vertuurd men mijn ipheune

Comment

Idd jammer van de toprot, zelf zijn ook mijn auto's al weggerot...heb ze ook erg vroeg voorgegroeid in de vensterbank (begin maart) in de hoop op veel zonuren in het voorjaar zoals de afgelopen 2 jaar...maar de zon laat het tot nu een beetje afweten en alle auto's die tot nu toe buiten in bloei staan blijven bij mij wegrotten. heb gelukkig ook mijn mooiste auto's van begin maart bestoven en de zaadjes voor nog een guerilla run liggen nu te ontkiemen.

Comment

Veel ventilatie is er niet echt denk ik de plant zelf zit redelijk dicht bij de grond met hogere planten er rond.
                De toppen zelf zitten zeer dicht bij elkaar...
                Hopelijk wordt het in augustus terug geen rot

Grtzz

Comment

Joo!

Mooie planten.
                  Ikga nog wat autos guerilla doen.
                  Fruit spirit staat op mn verlanglijstje voor het
                  volgende jaar.
                  Misschien is het wel slim voor jezelf
                  om een kloon te maken van.je.fruit spirit en deze
                  groot te groeien en deze kloon proberen
                  zaden van te krijgen.
                  Of je loods de kloon de winter door waarna je
                  Volgend jaar een grote oogst krijgt. Maar zaden
                  Zijn gemakkelijker natuurlijk. En je kan ze ruilen ook handig
                  Planten zien er trouwens goed uit.

Greetz
                  -De Perfecte Guerilla Kweek
                  -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

Comment

@beginGrow
                    bedankt voor deze post !
                    hoe begin ik er juist aan om zaden te verkrijgen ?
                    Dit lijkt mij wel een tof idee om eens te proberen.

Grtzz

Comment

Stap 1. Maak een kloon van je fruit spirit of een andere gewenste plant. Hoe je dat doe zie je hier: http://www.wietblog.com/stekken-maken/
                      Stap 2. Bepaal hoe je er zaden van gaat krijgen. Dat kan namelijk op verschillende manieren.
                      optie a. Je kan een herma kweken dit is volgensmij een gestreste wietplant die zichzelf bevrucht waardoor er zaden ontstaan.
                      optie b. Je verkrijgt stuifmeel via een grower (misschien wel op dit forum) en hiermee bevrucht je je kloon.
                      optie c. Je kweekt zelf een mannelijke plant van een ander soort waarvan je dat stuifmeel gebruikt om je kloon van fruit spirit te bevruchten.

Eigenlijk best simpel volgensmij maar je moet er op letten dat je je mannetjes plant, herma's en de kloon die je gaat bevruchten niet in de buurt zet bij je wiet die je wil oogsten als rookbare wiet.
                      Zet ze er heel erg ver van weg om de kans te vermijden dat je je goede fruit spirit en andere planten bevrucht waardoor daar zaden in komen en je hele oogst naar de knoppen is.

Als je echt eigenschappen wil gaan selecteren dan raad ik je aan om de Cannabis Grow Bible te downloaden die kan je gewoon gratis downloaden op internet als je het intikt op google.
                      Daar staat in uitgelegd hoe je eigenschappen van een soort selecteert en dit doorkruist naar je volgende generatie. Maar dat raad ik je af om te gaan proberen want het kan goed 10 of 20 jaar duren voordat je je perfecte plant hebt ontwikkeld.
                      Ik zou het gewoon houden op het mixen van 2 planten die je beide geweldig vind en dan kijken wat er uit komt.

Ik ga dit jaar ook nog klonen en wie weet ga ik ook nog wel wat soortjes mixen. Als ik ga mixen word het White widow x Royal Kush auto.

Succes! Er zijn waarschijnlijk leden die veeel meer ervaring hebben dan ik dus als ze er iets aan toe weten te voegen dan zou ik dat fijn vinden, vult mijn kennis ook weer aan.

Heb dit nog ff gevonden is een pagina die uitlegt hoe je een herma kan kweken die gefeminiseerde zaden af zal geven: http://www.wietforum.nl/topic/97911-...%3B-alle-info/

Comment

euch sorry om de pret te bederven maar je fruit spirit, is deze niet fem?
                        zoja dan is dit jammergenoeg niet zo goed mogelijk, en zelf fem. maken al bijna helemaal niet, dat is al profesioneel werk dat voor een goede fem. te krijgen veel geld en nog meer tijd kost.
                        Als ik jouw was zou ik gewoon de goedkope fem. zaden kopen want dat zelf fem. kweken is al 99% mislukt, en dit waren al vaste kwekers meestal.
                        Je kunt wel proberen met regulier zaad te maken maar reg. zaad kost dan ook 2x niets

vertuurd men mijn ipheune

Comment

Ja idd de fruitspirt is een Fem.
                          voor de moment is planten thuis of thuis verzorgen is geen optie.
                          Het lijkt me iets wat teveel werk om bij een Grueilla kweek zaden te verkrijgen.

Toch bedankt voor de info BeginGrow. Ik zal me er later mss nog wat verder in verdiepen.

grtzz

Comment

Ja het vereist wel aardig wat werk inderdaad.
                            Wat best weinig moeite is is kloontjes maken.
                            Makkelijke manier om je oogst misschien iets groter te maken.
                            Je hebt dan sowieso fem planten dus toppen zullen we zeker aan komen.

Comment

Het is weer tijd !
                              Deze week ben ik gaan kijken naar de plantjes. En was verrast content !!

De fruitspirit ruikt al in een omtrek van 4 meter.
                              Zoals verwacht met het af doen van de vorige toppen heeft de plant een serieuze groei spurt gekregen, ze is nu 1m60 en kan er met mijn armen niet rond krijgen ;D
                              hopelijk kan ze nog mooi uitbloeien zonder dat iemand ze vindt. spijtig genoeg zit er nog altijd een toprot op er is zelf 1 arm afgebroken volgens mij door stamrot...
                              Het 3 vingerige blad is nu volledig weg en het zijn terug mooie wiet blaadjes
                              ph2015-07-14 15.37.08.jpgph2015-07-14 15.38.22.jpgph2015-07-14 15.41.07.jpgph2015-07-14 15.43.57.jpgph2015-07-14 15.44.27.jpgph2015-07-14 15.44.50.jpgph2015-07-14 15.44.53.jpg

De andere OG kush planten blijven groeien niet veel speciaal op aan te merken. Juist zie je dat ier iets heeft bij proberen te graven maar daar heeft de plant niet veel last van naar mijn gedacht

ph2015-07-14 15.47.37.jpgph2015-07-14 16.04.30.jpg

grtzz

Comment

mooi man, die fruitspirit blijft me verbazen
                                I'm high, but I'm grounded.

https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

Comment

Bezig...
                                X