Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn Gruerilla kweek 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Mijn Gruerilla kweek 2015

Ja eerst die knoflook brandnetel thee af laten koelen ook zeven trouwens.
    -De Perfecte Guerilla Kweek
    -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

Comment

Slim dat je de bladeren omlaag buigt zodat de andere topjes meer licht krijgen. Dit heeft als voordeel dat de grote bladeren alsnog licht kunnen opvangen, maar de topjes minder licht afnemen. Beter dan alle grote bladeren eraf knippen wat sommigen doen, want dan krijg je wondjes en is het veel moeilijker om het licht te benutten voor je plant.

Ik volg je, ga zo door!!!!

Comment

Bedankt, Ja dat was ook mijn gedacht er rond het afknippen is volgens mijn nooit aan te raden.

Nog een kleine vraag: het lijkt mij nu al laat (21 augustus) en er is nog maar 1 van de 6 gefem platen die heel kleine thc haren vertoont. iemand die hiervoor een reden kan geven ? Of moet ik gewoon nog wat geduld hebben ?

grtzz

Comment

Gedult , je zit nog goed op schema

Comment

Ik heb even op Internet gekeken. Had een tabel gevonden van lichturen in NL van 2013. Toen werd het pas half-eind september 12/12 qua lichturen. Dus dan oogst je pas heel laat. Mijn White Windows zijn ook nog in de groei zonder teken van enkele bloei.

Comment

Bedankt !
              Dus dit betekend heel veel kans op toprot ;(

Grtzz

Comment

Ja maar je zou misschien een afdak kunnen maken? Plexiglas op paaltjes? Maar ik weet niet of dat opvalt vanuit de lucht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BeginGrow View Post
                  Ja maar je zou misschien een afdak kunnen maken? Plexiglas op paaltjes? Maar ik weet niet of dat opvalt vanuit de lucht.
                  Das mss wel nog een goeie tip,
                  En nog niet te laat om te gebruike
                  Bij kleine plante weliswaar, niet bij reuzen
                  Last edited by grinderke; 23 August 2015, 14:26.

Comment

idd !
                    Maar men plant staat echt al hoog, denk dat hij nu de 2 m boven gaat, en denk een diameter van 2 m.
                    daarboven nog een afdakje en de plant valt nog veel meer op ( naar mijn gedacht he )

Zelf is dit de eerste gruerilla kweek dus veel ervaring er mee heb ik nog niet, Maar ik dacht hier ergens te lezen dat het bos al begint kaal te worden tegen eind november... en als er daar dan een plastieken constructie staat :p

Zal het toch wel eens bekijken als het niet mogelijk is

Grtzz

Comment

Zou dat niet doen, voor af jes of kleine planten, Zeker maar voor een reus van 2hoog 2 breed
                      Valt niet echt te doen vreesik

Comment

aha had je vorige reactie niet gezien idd zal het eens proberen bij een kleinere.

Grtzz

Comment

Hmm, maar wat moet je dan met een plant van 2 meter? Gewoon weg laten rotten is ook geen optie?
                          Ik heb al besloten dat ik volgend jaar AMS ga planten want deze kan tenminste goed tegen rot. Maarja das nogal Offtopic.
                          Misschien zouden we met zn alle een topic kunnen starten en al onze kennis bundelen om voor eens en voor altijd van toprot af te zijn?
                          Ik vrees namelijk ook voor mijn White widows dat deze gaan rotten:*(.
                          Hoe je de plastic constructie al minder kan laten opvallen is door met touwtjes de plexiglasplaat vast te maken aan andere dingen in de omgeving of aan houten stokken die je uit het bos hebt en in de grond gezet.
                          Dan hebje alleen nog de plaat die niet natuurlijk is en dus meer opvalt.

Comment

BeginGrow: volgens mij is hier ergens een volledige topic over toprot hoor. Ik denk met dezelfde gedachte voor AMS auto te zetten.
                            IDD ! weg laten rotten doet pijn in het hart ! maar voor mijn spot zal dit geen optie zijn. Er zijn niet veel bomen in de dichte omgeving. Zal goed opletten voor rot en zo zorgvuldig mogelijk verwijderen, hopen dat het nog meevalt.

EN de fruitspirit is in bloei !!
                            ph11909584_102063319551704e71_382481536_n.jpg

grtzz
                            Last edited by martn420; 23 August 2015, 19:48.

Comment

Comment

Toen ze nog in een tent stond heb ik ze de hele canna voeding gegeven.
                                De eerste 2 weken toen ze buiten stond ook nog de groei voeding.
                                Nu Heb ik ze 1 l bloeivoeding gegeven met het gedacht dat ze rapper in bloei ging schieten ( weet niet als dit het nu gedaan heeft of niet )

En idd is niet geschikt voor ons klimaat maar ik blijf hopen op nog een mooie zonnige september maand

grtzz

Comment

Bezig...
                                X