Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn Gruerilla kweek 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Mijn Gruerilla kweek 2015

Mooi zo, ik ga nu ook eens bij mijn planten gaan kijken
    I'm high, but I'm grounded.

https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

Comment

eind september zal je niet klaar zijn denk ik.
      Eerder midden oktober.
      Bloeitijd 7-8 weken.
      Deze week eerste week bloei. Het is al zowat september.
      Dus als je rekent op 8 a9 weken want het is buiten dan benje midden-eind oktober klaar.
      Maar hoe vaak ga jij naar je spot als je ze voeding wil geven volgens zo een schema?
      -De Perfecte Guerilla Kweek
      -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

Comment

ik geef het niet volgens schema... in het begin was het 2 keer per week een halve L GROEI , maar denk voor nu geen voeding meer te geven, mss bij de 3de week bloei wat PK13.

nog een vraag bij de knoflook behandeling
        welke zou van toeppassing zijn ?

Knoflookthee
        Snijd 5 knoflookbollen in kleine stukjes en giet er 1 liter kokend water over. Laat het 24 uur lang trekken en giet het vervolgens af. Voeg daar dan 3 liter water aan toe om te verdunnen. Spuit de thee over de planten tegen echte meeldauw gedurende 5 opeenvolgende dagen.
        Knoflookextract
        Snijd 1 grote knoflookbol in kleine stukken en overgiet ze met 1 liter heet water. Gedurende 1 dag laten trekken en dan toepassen.
        Knoflookgier
        Snijd 10 grote knoflookbollen in kleine stukjes en overgiet ze met 2 liter heet water. Na de afkoeling er nog eens 5 liter water aan toevoegen. Laat het mengsel staan tot de gisting begint. Daarna gebruiken.

grtzz
        Last edited by martn420; 24 August 2015, 18:20.

Comment

Geen idee over die knoflook behandeling.
          Wat ik zelf doe heb ik al gezegt en ik heb nog nooit
          Wat anders geprobeerd. Dus ik weet niet welke je zou moeten doen. Gewoon proberen want dan leer je vanzelf.

Comment

Mijn Gruerilla kweek 2015

(Verwijder post)

Comment

Heb gisteren de knoflookthee gemaakt. heel het huis ruikt er naar sterk spul zeg ! :p

Vandaag heb ik mijn dames er mee besproeid.
              Het kwam in mijn op dat je dit spul toch niet meer kunt geven eenmaal de plant goed in bloei staat ? al de toppen zullen stinken naar de look niet ? :p

Nog een vraag:
              Naar mijn gedacht kun je deze ( zijtakken ) afdoen? Ze zijn nu niet groot en zullen niet echt meer groeien denk ik. echte mooie toppen zullen er ook niet aankomen of wel ? wat is jullie gedacht hier over ?

2015-08-25 15.20.46.jpg2015-08-25 15.21.11.jpg

grtzz

Comment

Ik denk dat je zeker 3 weken voor oogst moet stoppen daar mee ja.
                Wat je misschien nog kan doen tot 1 week voor oogst is gewoon brandnetelthee, dat stinkt niet zo

Comment

Als de plant in bloei raaks kan je beginnen met dieven en dan kan je ze er wel afhalen tot die tijd hoef je het niet te doen.

Comment

@guerillaFarmers: Oke ! zal ik doen

Gisteren een zware storm geweest, daarom ben ik gaan kijken naar de fruit spirit.
                    De plant was volledig scheef geslaan. :o

Daarom heb ik de plant verstevigd met touw. de takken een beetje aan elkaar verbonden en de stam vast gezet aan de grond. Geen idee als dit slecht is voor je plant of niet ? iemand een idee ? Het laatste dat ik wel wil is een afgekraakte plant ...

2015-08-27 17.26.44.jpg2015-08-27 17.26.52.jpg2015-08-27 17.27.16.jpg

grtzz

Comment

Geen idee of dat het zo goed is.
                      Ik weet wel dat mensen hun plant verstevigen met bamboe omdat het rot bestendig is. Dit doen ze vooral in de bloei. Dan kan je plant zich goed focussen op dikke toppen maken ipv het rechthoeken van zn takken.
                      Maar vertel mij eens hoe je dat hebt gedaan met die bloeivoeding? Je zei een halve liter. Bedoel je dan dat je de hoeveelheid hebt aangelengd van een halve liter? Of heb je een halve liter pure bloeivoeding erbij gegooid?

Comment

Nene zeker geen pure voeding heb de voeding gemaakt voor 1 liter water ( de juiste hoeveelheden als op het schema ) en dan heb ik 2 keer in de week 0,5l gegeven

Die bamboe stokken hoe kun je die goed plaatsen voor ondersteuning ?

grtzz

Comment

Die bamboe stokken kan je gewoon er dicht naast in de grond steken. endan een tak er tegen aan laten leunen of je bind een tak er aan vast met een klein gaas draadje. Ik denk dat touw onverstandig is ivm rot.

Comment

Je kan ze er nu niet meer dicht naast zetten want dan sloop je de wortels dat had je moeten doen toen de plant nog klein was

Comment

Dat zou kunnen kloppen wat GuerillaFarmers zegt.
                              Maar hey GuerillaFarmers, geef ons eens een update met foto's. Zou mooi zijn

Comment

In mijn ogen is het slim om de kleine takjes weg te halen, vooral die van onder en in het midden van de plant groeien. De plant wordt luchtiger, meer doorstroming van de wind dus. Daarnaast is het ook makkelijker licht op te vangen voor andere takken. Maar ik zou oppassen welke dag je gaat dieven, op een droge dag met een volgende dag die ook droog is is het slimste. Je maakt namelijk wondjes in je plant, deze moeten snel dichtgroeien en met slecht weer is dit een perfecte plek om schimmel te krijgen.

Succes verder met je planten.

-David2202.

Comment

Bezig...
                                X