Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geen droogplek guerilla 2016

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Geen droogplek guerilla 2016

Korting op 420shop

Re: Geen droogplek guerilla 2016

Als je 3 kilo natte wiet hebt krijg je dat niet droog in een doosje rijst, en zeker buiten niet. Buiten kun je geen wiet drogen.
    Een garage is ook geen strak plan zonder temperatuurbeheersing, afzuigers en koolstoffilters maar daar was je al achter.

Ga op jezelf wonen.
    Je zult binnen moeten drogen.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Op mezelf wonen is geen optie...
      Zijn er geen verdere oplossingen?
      Ik zat ook te denken een leegstaand huis te zoeken en daar wat op te hangen.
      En ik ga natuurlijk niet mijn hele oogst in een keer ergens ophangen ivm ontdekking.

Coop

Comment

Verras je ouders met een last minute rond oogsttijd ?
        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Ik had een tuinhuis en de buren ook Want je moet verder denken dan dat. Drogen zou niet eens zo'n probleem zijn. Waar ga je die wiet bewaren als die droog is? Als je oogst verdwijnt de geur even, maar die komt snel terug. En dat ga je ook ruiken.

Comment

Comment

Lekker kind ben jij..
              Stel een van die vrienden naait je een oor aan, dan gaat je pa of ma achter slot en grendel omdat ze dealerhoeveelheden wiet in huis hebben. Nog zonder dat ze 't wisten ook.
              Leuk man! Dan moet je op jezelf gaan wonen.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Weet niet wat voor vrienden jij hebt?
                Nou dan bewaar ik het wel buiten in het bos in die tonnen, dat doet er in principe ook niet toe ik zoek naar een oplossing voor het drogen .
                toch bedankt voor het meedenken LR2.

Coop

Comment

Je moet echt verder denken dan dat. Wiet buiten drogen en bewaren gaat gewoon niet. En een kg? Weet niet wat jij van plan bent, maar guerilla een kilo wiet oogsten lijkt mij ni realistisch. Paar tientallen grammen mss hooguit.
                  Mss is het plan wachten tot je alleen woont wat gemakkelijker?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                    Je moet echt verder denken dan dat. Wiet buiten drogen en bewaren gaat gewoon niet. En een kg? Weet niet wat jij van plan bent, maar guerilla een kilo wiet oogsten lijkt mij ni realistisch. Paar tientallen grammen mss hooguit.
                    Mss is het plan wachten tot je alleen woont wat gemakkelijker?
                    h
                    heb vorig jaar van 1 guerrilla plant 260gr dus als je er zo een paar zet komt die kilo snel dichtbij hoor beowulf

ken je niemand die al alleen woont? doe een voorstel dat ze een stuk zelf mogen houden...
                    je kan naar mijn weten geen hasj maken van natte wiet hoor.
                    als je echt niet anders kan: zorg dat je oogst waneer het zeker een week droog gaat blijven (is moeilijk in oktober) en hang ipv je plant op zijn geheel gewoon stukken van max 30 cm op en zorg dat er veel wind aankan. onthoud dat dit enkel werkt als het zeer droog is en je buds niets van schimmel vertonen bij de oogst, is er schimmel aanwezig gaan ze gewoon rotten door de koude vochtige nachten. na een week knip je al de buds van de takken(kan ook meteen na oogst) en leg je ze tussen muggenhaas (boven en onder anders kan je wel eens al je plukken moeten rapen )
                    dit is enkel een middel in nood want je hebt veel kans dat er rot optreed en je wiet zal niet in de donker gehangen hebben waardoor er veel kwaliteit verloren gaat...
                    ikzelf heb dit 2 maal gedaan eenmaal in midden zomer met auto's en had toen niets van rot en eenmaal in oktober en ben dan bijna de helft kwijtgespeeld aan rot.
                    het grote probleem is dat je op het weer moet rekenen.... en in belgie/nederland is dit nogal moeilijk
                    grtz wullox

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

ohja en ben vergeten te zeggen dat je je buds het best nog niet trimt. laat die bladeren er gewoon aan, ze zullen zich rond de pluk vormen en ze zo "beschermen" van vuil die er kan inwaaien.
                    ook kan het vocht dan beter verdampen omdat de blaadjes meer klieren hebben om vocht af te geven dan de buds en je hebt geen "wonden" aan de plant waar de schimmel kan binnendringen...
                    1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wullox View Post
                      h
                      heb vorig jaar van 1 guerrilla plant 260gr dus als je er zo een paar zet komt die kilo snel dichtbij hoor beowulf

ken je niemand die al alleen woont? doe een voorstel dat ze een stuk zelf mogen houden...
                      je kan naar mijn weten geen hasj maken van natte wiet hoor.
                      als je echt niet anders kan: zorg dat je oogst waneer het zeker een week droog gaat blijven (is moeilijk in oktober) en hang ipv je plant op zijn geheel gewoon stukken van max 30 cm op en zorg dat er veel wind aankan. onthoud dat dit enkel werkt als het zeer droog is en je buds niets van schimmel vertonen bij de oogst, is er schimmel aanwezig gaan ze gewoon rotten door de koude vochtige nachten. na een week knip je al de buds van de takken(kan ook meteen na oogst) en leg je ze tussen muggenhaas (boven en onder anders kan je wel eens al je plukken moeten rapen )
                      dit is enkel een middel in nood want je hebt veel kans dat er rot optreed en je wiet zal niet in de donker gehangen hebben waardoor er veel kwaliteit verloren gaat...
                      ikzelf heb dit 2 maal gedaan eenmaal in midden zomer met auto's en had toen niets van rot en eenmaal in oktober en ben dan bijna de helft kwijtgespeeld aan rot.
                      het grote probleem is dat je op het weer moet rekenen.... en in belgie/nederland is dit nogal moeilijk
                      grtz wullox

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

ohja en ben vergeten te zeggen dat je je buds het best nog niet trimt. laat die bladeren er gewoon aan, ze zullen zich rond de pluk vormen en ze zo "beschermen" van vuil die er kan inwaaien.
                      ook kan het vocht dan beter verdampen omdat de blaadjes meer klieren hebben om vocht af te geven dan de buds en je hebt geen "wonden" aan de plant waar de schimmel kan binnendringen...
                      kijk daar heb ik wat aan
                      Ik ga met Deense soorten werken lebanon 27, danish gold, Royal Dane en nog een soortje. De site geeft aan dat bijv, de lebanon 27 van 15 augustus tot 20 september klaar is (ligt aan het klimaat) en is goed rotbestendig. Denk je dat het rond die tijd droog genoeg is ? En verder wil ik als ik het buiten ga drogen een soort kastje maken zodat het ook een beetje donker is en ik wil toch voor lucht zorgen dus dat ga ik wel even uitvogelen, goed idee ?

Coop

Comment

Dat van je ouders op vakantie sturen was een grapje

Je ouders draaien er voor op als er wiet in hun huis wordt aangetroffen, dat zal ik echt niemand gunnen! Weten ze wel dat je blowt?

Waar LR2 op doelt, is dat wij hier regelmatig op het forum lezen over growers die geript worden door hun beste vrienden, ook dat gun je niemand. Guerilla of je eigen tuin, sommigen zitten er niet mee om hun 'hechte vriendschap' te verloochenen voor een paar maanden wiet of een zakcentje.
                        LR2 heeft wel een methode om wiet snel te drogen mbv een 'fruitdroger' ik weet niet wat de verwerkingscapaciteit is daarvan, maar je hebt dan ook een ruimte nodig waar je dat kan doen.
                        Misschien is AHO maken een optie, ik weet niet of dat met verse wiet kan.
                        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Ze zijn wel iets vroeger dan andere, maar 15 augustus lijkt me wat overdreven.
                          Er zijn maar weinig zaadverkopers die de bloeitijd goed kunnen inschatten.
                          15 aug. is het bij ons net 12/12 buiten. Je kunt best rekenen op eind september voor vroege soortjes.

Buiten drogen gaat niet.
                          Als je van die goeie maten hebt, dan ligt daar de oplossing.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Comment

Ik lees vaak de verhalen met plannen van even een kilo wiet kweken....Zoals lr2 al aangeeft dit zijn handels hoeveelheden.
                              Zelf van 5 heribij bijna 1 kilo geoogst, dit op goede veilige plaatsen kunnen drogen....Maar voelde me er in die periode niet fijn bij.

Comment

Bezig...
                              X