Ik ben op dit moment 3 zaadjes aan het ontkiemen autoflowers NY diesel. Een zaadje heeft al een lange wortel en die heb ik in een plastic potje gedaan en plant hem als er een klein plantje uit komt bij een boompje in de tuin tussen andere hoge planten met een soort van hekje eromheen dus dan valt hij niet op. Andere zaadjes heb ik een dag later in natte watten gestopt een van de zaadjes zat een barst in ik weet niet of die het nog gaat doen maar het lijkt alsof het zaadje zichzelf heeft gerepareerd je ziet er niks meer van en de andere is ook nog bezig dus het is een kwestie van wachten. Ik post foto's als ze op de spots zijn geplant en wat groter zijn.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1ste guerilla kweek
Collapse
X
-
Re: 1ste guerilla kweek
1461948825379.jpg
Ik heb een vraag kan hij nu al zo buiten geplant worden of moet ik hem not wat laten groeien?
Comment
-
Re: 1ste guerilla kweek
Bedankt voor je tip ik ga hem over 3-4 dagen buiten zetten maar er is iets fout gegaan met een blaadje weten jullie of dit nog kan herstellen? ( de lamp zat best dicht op het plantje en ik had hem 1 dag en paar uur geleden water gegeven heb dat net ook weer aangevuld) 1462028500265.jpgLast edited by Rattenplan; 30 April 2016, 17:13.
Comment
Comment