Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste Guerilla kweek 2016

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste Guerilla kweek 2016

Oeps niet gezien. Je had het in potten ontkiemd. Ik dacht dat je ze gewoon in het zand had ontkiemt.
    -De Perfecte Guerilla Kweek
    -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

Comment

IMG_5893.jpgIMG_5889.jpgIMG_5891.jpgIMG_5890.jpg

De plant zag er niet super gezond uit en hebben deze maar wat water gegeven. moeten dus nu maar opzoek naar een andere plek!

Comment

Zo dat is even een teleurstellende verrassing!
        Groene vingers

Comment

Geinig zeg, misschien samen kweken? ;D

Comment

ghahahaha, die bladschade is overigens doordat dat blad in de blubber lag. Ik zou een briefje neerleggen. 30% van je oogst of ik verraad mijn kuil.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hypnotized View Post
              Geinig zeg, misschien samen kweken? ;D
              ja ik weet helaas niet wie deze persoon is, ook lijkt het mij verstandiger om toch voor de zekerheid een andere plek te zoeken.
              Ik laat de plek verder met rust omdat niemand erop zit te wachten dat zijn kweek verstoord word.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TannPanda View Post
                ja ik weet helaas niet wie deze persoon is, ook lijkt het mij verstandiger om toch voor de zekerheid een andere plek te zoeken.
                Ik laat de plek verder met rust omdat niemand erop zit te wachten dat zijn kweek verstoord word.
                Mooi gebaar ,.. wie een kuil graaft voor een ander,..... gheheh

Welke gek plant in een voorbereide gerillea spot?

Comment

dit is PRECIES wat ik ook dacht, ik kan het ook nog steeds niet geloven dat een ander in mijn kuilen een plant neerzet. Toen ik naar de spot heen liep zat ik allerlei dingen te bedenken over hoe ik de spot zou aantreffen, maar een complete wietplant op mijn spot was dus iets waar ik totaal niet aan dacht.

Comment

sow Tannpanda die plant van jou is snel gegroeid ghehehe.

Wie zet zet er nou zijn eigen plant neer op een plek waar duidelijk andere mensen bezig zijn/geweest.
                    Hahaha verbaasd mij echt zoiets.
                    -De Perfecte Guerilla Kweek
                    -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

Comment

Hahaha dit is wel heel grappig eigenlijk was je niet vergeten dat je je planten erin hebt gezet ofzo?
                      Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

Comment

Dit heb ik nooit weten gebeuren, dat er iemand anders een complete plant in je kuil komt zetten. de andere kweker neemt namelijk zo ook een heel groot risico, goed van je dat je de plant hebt laten staan. respect voor medegrowers is het mooiste wat er is .
                        I'm high, but I'm grounded.

https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

Comment

Hallo!

Al een tijdje geen update meer gegeven dus hier een update over de stand van zaken.

De planten zijn al aardig gegroeid:
                          IMG_6097.jpgIMG_6170.jpg

Ik ben begonnen met het geven van voeding. Root Stimulator van B'cuzz & Cannacure van Canna:
                          IMG_6098.jpg

1 van mijn planten heeft problemen, de bladeren krullen om en worden een beetje hard. Dit is ook de reden dat ik ben begonnen met voeding geven.
                          Weet iemand hier misschien wat de oorzaak hiervan is?
                          IMG_6159.jpg

Comment

Veel te vroeg om nu al te voeden. Pas voeden als ze minimaal 5 nodes groot zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                              Veel te vroeg om nu al te voeden. Pas voeden als ze minimaal 5 nodes groot zijn.
                              Dus die Cannacure achterwege laten? ook de Root Stimulator niet geven? op de verpakking staat namelijk dat je al vanaf week 1 kan beginnen met voeden.

Comment

Die canna cure is geen voeding, die mag je geven. de wortelstimulator is ook geen voeding die mag je ook geven maar zuur dan wel je water aan. De meeste wortelstimulator brengt de PH namelijk flink omhoog, vaak tot boven de PH 8,5!

Maar omdat je het over voeden had reageerde ik. Zoon klein plantje in 11 liter grond heeft meer dan genoeg voeding voor de komende 3 weken.

Comment

Bezig...
                                X